היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרסום בעתיד

עבודה מס' 050369

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרסום והמערכת הכלכלית, פרסום וחקיקה, אמצעי תקשורת, השפעת המדיה החדשה על הפרסום, קריאטביות ותפיסה חדשה של מחקרי צרכנים.

3,633 מילים ,7 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

גם בעתיד הקרוב וגם בעתיד הרחוק, בעולם העסקים יהיה צורך להעביר מסרים מגורם אחד לגורמים אחרים. הפרסום הוא אחד הכלים המרכזיים בהעברת מסרים אלו. אחד מתפקידיו העיקריים של הפרסום הוא לספק מידע על מוצרים או שירותים לקונים הפוטנציאלים. השאלה האמיתית היא לא האם יהיה פרסום בעתיד, אלא איזו צורה, איזה סגנון ובאיזו מדיה יעבוד הפרסום אז. ברור מאליו שישנם אמצעי מדיה המוכרים לנו היום שלא יהיו בעתיד ואמצעי מדיה אחרים שאינם מוכרים לנו עתה, אך יתפסו מקום נכבד בעולם הפרסום העתידי, שישנם
סגנונות המוכרים לנו ובעוד זמן קצר ייעלמו מעולם הפרסום וצורות פרסום נוכחיות שישנו צורה. גם אמצעי התשלום בעולם הפרסומות עתיד להשתנות לכיוונים וצורות שעליהם יש לנו רק רמז קל (כמו שיחות טלפון שהתשלום עבורן יהיה האזנה לדבר המפרסם בתחילת השיחה ובאמצעיתה). עתיד הפרסום בהיר וחסר גבולות ממש כמו דמיונם של אנשי התקשורת השיווקית המנסים למצוא באופן תדיר דרכים ואמצעים אפקטיביים יותר לקידום מוצרים ומותגים שונים.

בעבודה זו אנסה לגעת במספר מרכיבים המשפיעים על עולם הפרסום ומשיקים לו.
אעסוק במערכת הכלכלית שבתוכה פועל הפרסום ובנושא החקיקה והלחצים הפוליטיים הקובעים במידה רבה מאוד את גבולות פעולתו של עולם הפרסום.
אסקור את אמצעי התקשורת הקיימים היום ואלו העתידים להופיע, תוך בחינת השפעתם של אמצעי המדיה החדשים על עולם הפרסום. אגע במקצת בחזות החיצונית של הפרסום הבא לידי ביטוי באמצעות הקריאטיביות, אבחן את עתידם של משרדי הפרסום וארחיב בלב ליבו של הפרסום העתידי, המטרה שלשמה הפרסום בכללו נועד - תחום חקר הצרכנים ועתידו.

תוכן עניינים:
מבוא
פרסום והמערכת הכלכלית
פרסום וחקיקה
פרסום ואמצעי תקשורת
השפעת המדיה החדשה על הפרסום
קריאטיביות הפרסום
סוכנות פרסום או סוכנות תקשורת
תפיסה חדשה של מחקרי צרכנים
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

טופלר אלווין, "מהפך העוצמה - המאה ה 21 - זעזועים ותמורות בכלכלה, בפוליטיקה ובתקשורת", ספרית מעריב, תל אביב, 1992.
ליימן - ווילציג, ש. פרופ', "המדריך השימושי לתקשורת - מדריך עיוני לעיתונאות לפרסום וליחסי ציבור", ועדים, תל אביב, 1994.
Contri Alberto, "A major turning point in communication: digital television demands new spots", AssoComunicazione, http://www.assap.it
Contri Alberto, "Surfing towards the future without drowing", AssoComunicazione, http://www.assap.it
Contri Alberto, "The future of advertising and media: enthusiasm and fears of the majors meeting in Brussels", AssoComunicazione, http://www.assap.it
Krugman, Herbert, "The impact of television advertising: learning without involvement", Public opinion quarterly, 29 (fall 1965), 349-56.
Schultz, Don E. Beth E. Barnes, "Strategic advertising campaigns", 4th edition, lincolnwood, IL: NTC Business books, 1995.

תגים:

פרסומת · שווק · עתידנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרסום בעתיד", סמינריון אודות "הפרסום בעתיד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.