היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה ניהולית-הסוכנות היהודית

עבודה מס' 050472

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו מציעה שינוי ארגוני באחת ממחלקות הסוכנות בנוגע לטיפול במשפחות של שליחים לחו"ל.

2,715 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בהיותי שליח באוזבקיסטאן מטעם לשכת הקשר נתקלתי לא פעם באטימות מצד עובדי המשרד, הרגשתי הייתה ש"שם" לא יודעים מה הולך בשטח, לא מבינים מה חשים השליחים, ועם איזה קשיים עליהם להתמודד ועלו בראשי רעיונות חדשניים לשיפור חיי השליחים .
כיום הנני מועסק בסוכנות היהודית במחלקה לחינוך בדסק חמ"ע (חבר המדינות העצמאיות) יחד עם צוות צעיר ודינמי הרואה בחדשנות ויצירתיות כפתרון נחוץ לעולם החדש ולשינויי הסביבה .
בעבודתי זו אציע שינוי ארגוני במחלקה (שינוי המוכתב עם תמורות הסביבה) בו אציע לדרג הבכיר של המחלקה לפתוח בתוך:" החטיבה לשליחות" אגף- שכל תפקידו לדאוג למשפחת השליח ולא לשליח עצמו.
רעיון זה הוא חדשני ומהפכני במחלקה שכן כל התהליך (איתור, מיון, הכשרה ושמירת קשר) התמקד בשליח עצמו והמשפחה הייתה נספח , בשינוי זה אני בעצם מעמיד את השליח ומשפחתו לצורכיהם השונים ברמה שווה של טיפול.
כמובן שקצרה היריעה מלהכיל את כל השינוי כפי שאני רואה אותו בחזוני לכן אתמקד בבניית תכנית סיוע לקליטת ילדי השליח מתוך אמונה שכאשר תנאי שירות המשפחה משתפרים אופן תפקוד השליח משתפרים .
בכל הזדמנות שיש לי אני משרבב רעיון זה אך כנראה לאוזניים ערלות, תגובות כמו: "זה לא ילך", "אין לנו תקציב לזה" וכו' נשמעות בכל פעם שרעיון זה עולה ואני מגלה סימפטומים של הריגת רעיונות כפי שהיא מופיעה בספרות
המקצועית .
בעבודה זו אתאר את מקום עבודתי ואת הבעיה כפי שאני מזהה אותה, לאחר מכן אנתח את המציאות הארגונית תוך כדי שימת לב יתרה להתנגדות לשינוי ודרכי התמודדות עם התנגדויות אלו, וכמובן לסיום אציע המלצות והצעות לפתרון הבעיות שעולות וכיצד לשמור את השינוי מיסודו והערכת התהליך כולו.

תוכן עניינים:
הקדמה
מהי הסוכנות היהודית
הגדרת הבעיה
שלב האבחון - דרכי איסוף המידע הרלבטי
שלב שמירת השינוי, מיסודו והערכת התהליך
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

The Tom Peters Seminar ,Peters, Tom (1994).
Jamming , Kao Jhon (1996)
ארגון וניהול עיצוב ושינוי, כפיר, אהרון,(1997). ' צ'רקובר מוצאים לאור בע"מ': ישראל
"הנחיות למדיניות הסוכה"י " (1998 ) . - תדפיס
הסוכנות היהודית שנים ראשונות (1990) . הספרייה הציונית ע"י הסתדרות הציונית העולמית: ירושלים
"התיתכן יזמות במגזר הציבורי ", שריר משה ,גיליון 59 עמוד 49 ,סטטוס

תגים:

ארגוני · שינוי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית-הסוכנות היהודית", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית-הסוכנות היהודית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.