היישום אינו מחובר לאינטרנט

קשרי ניהול-החברה הישראלית לטרקטורים וציוד

עבודה מס' 050354

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה דנה בהשפעת בעלי עניין על תפקידי ההנהלה והמנהל ובקשרי הניהול בחברה.

2,824 מילים ,7 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

עם התפתחות הארגון המודרני הפכה פעילותו של הארגון על ענפיו השונים למורכבת יותר ויותר.
בניגוד לגישה הקלאסית לפיה, הצלחתה של פירמה נמדדה ביכולתו לנצל באופן יעיל משאבים והזדמנויות בסביבה תוך הבטחת איכות גבוהה במחיר סביר, הולכת ומתפתחת עם הזמן גישה דינאמית לפיה, חייב הארגון לקחת בחשבון את מערכת התביעות של "בעלי עניין" שונים בתוך הארגון ובסביבתו. הבנת אופן פעילותו של
הארגון דורשת הבנה וניתוח של קשריו עם כל אחד מבעלי העניין השונים בהתייחס למיקום השפעתו של בעל העניין (פנימית או חיצונית), המוטיבציות המניעות אותו, ומטרותיו המוצהרות והלא מוצהרות אשר לשם השגתן הוא מקושר אל הארגון.
הגורם המופקד על יצירת האיזון בין הלחצים השונים המופעלים על ידי בעלי העניין ועל ניווט הפירמה בדרך להשגת מירב המטרות לרווחת בעלי העניין הוא ההנהלה ובראשה המנכ"ל.
בעבודה זו אדון בהשפעת בעלי העניין על תפקידי ההנהלה והמנהל וקשרי הניהול בחברה הישראלית לטרקטורים וציוד בע"מ. כמו כן אדון באיזו מידה עוזרים קשרים אלו להשגת מטרות החברה, או לחילופין, פוגעים בהשגת מטרות החברה או באינטרסים של חלק מבעלי העניין.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קשרי ניהול-החברה הישראלית לטרקטורים וציוד", סמינריון אודות "קשרי ניהול-החברה הישראלית לטרקטורים וציוד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.