היישום אינו מחובר לאינטרנט

קשרי ניהול-רשות שדות התעופה

עבודה מס' 050339

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו עוסקת בקשרי הניהול ברשות אשר בשל התפנית המדינית במזה"ת הפכה ממונופול לגוף הנאבק על לקוחותיו עם גופים אחרים.

1,823 מילים ,5 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

תאור הארגון:
רשות שדות התעופה נוסדה בשנת 1977 עפ"י " חוק הרשות " שתפקידה לתפעול ולפתח את כל שדות התעופה בארץ ומערכות תעבורה אווירית.
החל מתחילת שנת 1980 החליטה הממשלה להטיל על רשות שדות התעופה את תפעול מעברי הגבול במצרים, רפיח, טאבה, נהר הירדן, ערבה ואלנבי.
רשות שדות התעופה הינה מלכ"ר בתחום עיסוקה ומכך אחראית היא לניהול ותחזוק נמלי התעופה האזרחים בארץ ומחויבת ברמת שרות בסטנדרטים בינלאומיים.

הכנסותיה של הרשות באות:
א. מגביית אגרות מנוסעים.* ב. מגביית אגרות מחברות תעופה.* ג. גביית תשלומים ממקבלי שירותים וזכיינים בשדות התעופה. * גובה האגרות נקבע ע"י הממשלה.
עקב התפנית המדינית במזרח התיכון ומדיניות שמיים פתוחים של הממשלה הפכה בין לילה רשות שדות התעופה מגוף מונופוליסטי במדינת ישראל לגוף הנאבק על לקוחותיו (חברות תעופה, נוסעים) עם גופים אחרים כגון: נמל התעופה - רבת עמון ובעתיד שדה התעופה דהנייה.
מפנה זה במדיניות גרם לבכירי רשות שדות התעופה לחפש אלטרנטיבות אחרות להכנסות ולהוריד ככל שניתן את תשלומי האגרות למינימום האפשרי מחד (בנמלי תעופה אחרים האגרות לא נגבות או ערכן אפסי) ולעלות את רמת השרות ללא פשרות מאידך.
רשות שדות התעופה מונה כ-2800 עובדים, כאשר 2600 עובדים, עובדים בנמל תעופה בין גוריון וכ-200 עובדים מפוזרים בשאר נמלי התעופה הפנים ארציים ובמעברי הגבול.
עובדי רשות שדות התעופה מחולקים לשלושה ועדי עובדים: 1. ועד תעופתי הגדול והחזק ביותר כ-2550 עובדים 2. ועד טכנאים ומהנדסים כ170 - עובדים 3. ועד אקדמאים כ80 - עובדים.

תוכן עניינים:
1. רקע כללי על הארגון.
1.1 הגדרת יעדים
1.2 תרשים זיהוי טווח קשרי ניהול פנימי וחיצוני.
1.3 תאור בעלי עניין הארגון.
1.4 תרשים - מבנה ארגוני של הארגון.
1.5 תרשים קווי העוצמה.
2. האחריות הארגונית לבעלי עניין.
3. ביבליוגרפיה

מקורות:

פורטר.א.מ. 1991 " אסטרטגיה תחרותית " הוצ' עטרת.
אהרוני י. 1982 " אסטרטגיה עסקית " הוצ' גומא.
פרי מ. 1991 " אסטרטגיה של יתרון תחרותי "- הגישה השיווקית הוצ' מיצוב.
פיטרס ת.ג', ווטרמן ר.ה. 1985 " כיצד להצטיין בניהול " הוצ' עטרת.

תגים:

עניין · בעלי · קווי · תעופה · העוצמה · שדה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קשרי ניהול-רשות שדות התעופה", סמינריון אודות "קשרי ניהול-רשות שדות התעופה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.