היישום אינו מחובר לאינטרנט

מלונות היאט

עבודה מס' 050257

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת סוגי המלונות והחלקים בו תוך התמקדות במטבח (מבנה, עיצוב, תברואה, עקרונות הטיפול במזון,כח אדם,כללי בטיחות,כשרות,ציוד,בישול) ועוד.

5,004 מילים ,1999

קטע מהעבודה:

מלון הייאט ים המלח נפתח ביולי 1996 בעלות של 120 מיליון דולר, בעליו הוא איש העסקים דויד טייג אשר הוא גם בעליו של מלון אינטר-קונטיננטל ת"א ויש לו שותפות חלקית במלון הילטון ת"א. את המלון מנהלת רשת הניהול של הייאט העולמית והוא נמצא בקטגוריה של מלונות רג'נסי, כלומר מלון נופש שנמצאות בו קומות עסקים. רשת הייאט העולמית מנהלת 220 בתי מלון ברחבי העולם (כולם ברמה של 5 כוכבים) ו- 100 נוספים נמצאים בבנייה. רק בשנים האחרונות החלה הרשת להתמקד באזור, בינואר 1999 נפתח מלון בעמן. בארץ ישנם שני מלונות בניהולה של הייאט האחד בירושלים (503 חדרים), השני בים המלח ובשנים הקרובות יוקם מלון שלישי בת"א.

תגים:

מלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מלונות היאט", סמינריון אודות "מלונות היאט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.