היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית של חברת קרליין

עבודה מס' 041169

מחיר: 276.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע היסטורי, מהות העסק, ניתוח חיצוני(הענף, ספקים וכו'), ניתוח פנימי (מבנה, מצב פיננסי וכו'), הבעיות והערכת האסטרטגיה.

6,869 מילים ,6 מקורות

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
1. רקע הסטורי
2. מהותו של העסק
3. ניתוח חיצוני
הענף
מתחרים עקריים
ספקים
לקוחות
היבטים כלכליים, משפטיים והיבטי מיסוי
פיזור מכירות עונתיות, אשראי
תביעות משפטיות
מיסוי החברה
הזדמנויות ואיומים
הזדמנויות
איומים
נקודות מפתח להצלחה
4. ניתוח פנימי
מבנה העסק, מאפייני ההנהלה וניהול כח אדם
מצב פיננסי
ייצור
שווק והפצה
5. הבעיות המרכזיות של הפירמה
6. הערכת האסטרטגיה הנוכחית שלהפירמה
המטרות והיעדים של הפירמה
הכלים להשגת המטרות והיעדים
7. סיכום ןמסקנות
8. ביבליוגרפיה

רקע היסטורי
החברה התאגדה כחברה פרטית במאי 1971 בשם "פרמאגיס בע"מ. ב- 17.01.90 החברה הפכה לחברה ציבורית. בחודש מרץ 1981 רכשה החברה את העסק של חברת לון תמרוקים בע"מ אשר כלל מפעל ליצור ושווק מוצרי קוסמטיקה בירוחם.
בשנת 1983 החלה החברה לפתח ולייצר מוצרי קוסמטיקה חדשים בשם המסחרי "קרליין" (מאז חל גידול ניכר בהיקף פעילותה. כיום נמנית החברה בין שלשת יצרני הקוסמטיקה הגדולים בישראל והיא מייצרת במפעלה בירוחם מגוון רחב של כ- 500 מוצרים בתחום הקוסמטיקה, רובם פרי פיתוח עצמי בשמות מסחריים שונים.
בשנת 1987 שונה שם החברה לקרליין (פרמאגיס) בע"מ.
באוקטובר 1989 הקימה החברה חברת בת בבעלות מלאה בשם אגיס הפצה ושיווק בע"מ, על מנת שתשמש כזרוע השווק וההפצה של החברה, וכן תרכז את פעילות ההפצה של תרופות, אביזרים רפואיים, מוצרי אבחון רפואי (דיאגנוסטיקה) ומוצרים אחרים הנמכרים בבתי מרקחת, של החברות המרכיבות את "קבוצת אגיס", דהיינו: אגיס תעשיות (1983) בע"מ, אגיס סוכנויות מסחריות בע"מ, פרמה-כלל בע"מ, טאיקו-דיאגנוסטיקה בע"מ, ישראל פיין קמיקלס בע"מ ואספקה רפואית מרכזית (א.ר.מ.) סחר (1985) בע"מ, הנמצאות כולן בבעלות מלאה, במישרין או בעקיפין, של משה ארקין (%71.32) ודניאלה ינאי (%28.68) בעלי עניין בחברה. חברת הבת החלה את פעילותה ב- 1.1.90 ומועסקים בה כ-170 עובדים אשר עד לתאריך הנ"ל הועסקו על ידי קבוצת אגיס.
---------------------------------------------------------------------------------
1. המידע העסקי על החברה נילקח בעיקר מתוך התשקיפים לשנות 1996. 1991,

ביבליוגרפיה
עלי שגב, פול גריי, האסטרטגיה ליחידה עסקית, האוניברסיטה הפתוחה.
התשקיפים להנפקת החברה בבורסה לנ"ע (שנות 1996). 1991,
הורניק\ליברמן, "ניהול הפרסום", תשנ"ד 1994 -, האוניברסיטה הפתוחה.
שלומה סימנובסקי "שוק ההון", מדריך הבורסה .1994 - 1993
שיווק - האוניברסיטה הפתוחה, יח' .11 - 1
,Baron R.A. Byrne D. , Social Psychology Understanding Human Interaction
.Allyn 9 Bacon, Inc. , (6th ed.), 1991

תגים:

חברות · עסק · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית של חברת קרליין", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית של חברת קרליין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.