היישום אינו מחובר לאינטרנט

כלל ישראל עפ"י מאמריו של הלפרין

עבודה מס' 040502

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גילוי סולידאריות יהודית בקהילות מזרח אירופה במהלך מלחמת 30 השנים וגזירות אוקראינה-עזרה הדדית,פדיון שבויים ואחדות.

3,116 מילים ,2 מקורות

תקציר העבודה:

"כלל ישראל" - גילויי סולידאריות יהודית בקהילות מזרח אירופה

במהלך עבודה זאת יתוארו המאמצים שעשו הקהילות השונות מתוך תפיסת "כלל ישראל".
כפי שיתואר, תרומתן של הקהילות לא הייתה סימטרית. היו קהילות דומיננטיות יותר בתמיכה, במלאכת השתדלנות, ונכונות לעזור ליהודים במצוקה. כמו כן, לא בכל מקום זכו יהודים לאותה קבלת פנים והכנסת אורחים.
אולם למרות זאת, כפי שאתאר בעבודה, התנהגותו של העם בעת מצוקה אופיינה בהתגייסות לטובת "כלל ישראל". זאת היתה המגמה הדומיננטית בעם , אשר הוכיחה את העובדה שלמרות הגלות נשאר עם ישראל עם מגובש, שמעולם לא אבד את אחדותו.

מקורות:

הלפרין, ישראל. "שבייה ופדות בגזירות אוקראינה וליטא שמשנת ת"ח ועד שנת ת"ך", רבעון לחקר תולדות ישראל (כה), החברה ההיסטורית הישראלית, ירושלים תש"ך.
הלפרין, ישראל. "פליטים יהודיים של מלחמת שלושים השנה במזרחה של אירופה", רבעון לחקר תולדות ישראל (כז), החברה ההיסטורית הישראלית, ירושלים תש"ך.

תגים:

פולין · יהודים · אשכנז · חברה · פוזנא

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כלל ישראל עפ"י מאמריו של הלפרין", סמינריון אודות "כלל ישראל עפ"י מאמריו של הלפרין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.