היישום אינו מחובר לאינטרנט

מושג הזמן אצל אפלטון

עבודה מס' 040145

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: המישור הביולוגי, האסטרונומי והאונטולוגי; וגזירת המישורים הביולוגי והאסטרונומי מהמישור האונטולוגי.

3,610 מילים ,1 מקורות ,1993

תקציר העבודה:

בשתי יצירות מתייחס אפלטון למהותו של הזמן והן בדיאלוג "פרמינדס" ובדיאלוג "טימיאוס". שני דיאלוגים אלה למרות אורכם הראשון 62 עמודים והשני 92 עמודים אין כל כולם מוקדשים לנושא זה. עמודים מספר מוקדשים לכך בשתי היצירות (ב"טימיאוס" מוקדשים לכך 3 עמודים בלבד). למרות התייחסות קצרה אפשר בהחלט לרדת לעומק גישתו של אפלטון לנושא, למעשה אפלטון מתייחס ל-3 מישורים שונים של הזמן והם המישור הביולוגי, המישור האונטולוגי והמישור האסטרונומי. ננסה לראות את את יחסי הגומלין ביניהם.

מבחינת היקף הטיפול בהם, הרי שבמישור הבילוגי ובמישור האסטרונומי התייחסותו של אפלטון היא הקצרה ביותר. הטיפול הארוך ביותר ניתן למישור האונטולוגי.
לאחר שנבין את המישור האונטולוגי ננסה לראות אם המישורים האחרים יכולים להגזר ממנו.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. המישור הביולוגי
3. המישור האסטרונומי
4. המישור האונטולוגי
5. גזירת המישורים הביולוגי והאסטרונומי מהמישור האונטולוגי

תגים:

פרמינדס · טימיאוסבריאה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מושג הזמן אצל אפלטון", סמינריון אודות "מושג הזמן אצל אפלטון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.