היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול מערכות מידע - משרד עו"ד

עבודה מס' 033379

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מבנה הארגון והמערכת הקיימת, התאמת המערכת ליעדי הארגון, תכנון מערכת מידע ומדיניות ריכוז\ביזור של מערכת מידע בארגון.

2,826 מילים ,4 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

בעבודה זו תעשה בחינה של ארגון - משרד עורכי דין ותיק וגדול, בהרחבת והעמקת השימוש במערכות מידע.
הארגון עושה כיום שימוש מוגבל במערכות המידע למיניהם והשיפור במערכות המידע עשוי לייעל את העבודה ואף להגביר את מעמדו של הארגון בתחרות הקיימת בין ארגונים דומים.

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. הארגון ומבנהו
3. הסביבה העסקית
4. מערכות מידע בארגון
5. מערכות המידע במשרד בתל אביב
א. יעדי הארגון והתאמת יעדי מערכות מידע אליהם כיצד מסייעות מערכות המידע להשגת יעדי הארגון
ב. תכנון מערכות מידע
ג. מדיניות ריכוז\ביזור של מערכות המידע בארגון
נספח

קטע מהעבודה:

אחד השותפים במשרד, אשר התמחותו המקצועית היא בתחום של מערכות מידע ומייצג בתי תוכנה וחברות מחשבים, אחראי על הנושא במשרד. לצורך כך, ובשל העדר ידע טכנולוגי, הוא נעזר בשירותים של משרדי יעוץ, חברות תוכנה וחומרה (outsourcing). כמו כן כפופה אליו עובדת מקצועית (שאינה משפטנית), המהווה חלק מכח האדם של המשרד, ותפקידה לדאוג לתפעול השוטף של המערכת, לבדוק את ההתפתחויות בשוק ואפשרויות פיתוח יישומים ספציפיים למשרד.
מטבע הדברים השימוש במערכות מידע בארגון המדובר הוא מוגבל. יחד עם זאת המשרד עושה שימוש רב למשרדי עורכי דין אחרים במערכות מידע ומנסה אף להשתכלל ולהתפתח בענין זה.
כאן המקום להדגיש שמערכת המחשבים בירושלים נפרדת ממערכת המחשבים בתל-אביב. המשרד הירושלמי מבוסס על מערכת של מקינטוש. למעט דואר אלקטרוני, אין כרגע קשר בין מערכות המחשבים של שני הסניפים. כמו כן יצויין כי קיימים ישומים שונים כמו: הנהלת חשבונות ותוכנות לניהול רישום שעות עבודה והוצאות לחיוב לקוחות, אשר מבוצעים באופן מרוכז במשרד בירושלים.
בעבודה זו אתרכז במערכת של המשרד בתל-אביב.

מקורות:

ספטן ראפ ותום קולינס "המהפך הגדול בשיווק".
יעקב הורניק "ניהול השיווק", האוניברסיטה הפתוחה, 1987.
ניר אחיטוב, זאב נוימן, משה צבירן "מערכות מידע לניהול",הוצ' דיונון, 1996.
פרץ שובל, "ניתוח ועיצוב מערכות מידע", האוניברסיטה הפתוחה, 1992.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול מערכות מידע - משרד עו"ד", סמינריון אודות "ניהול מערכות מידע - משרד עו"ד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.