היישום אינו מחובר לאינטרנט

"חשיבותה של רצינות" של אוסקר ווילד ו"הדבר האמיתי" של הנרי ג'ימס.

עבודה מס' 033010

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין היצירות.

2,298 מילים ,3 מקורות

תקציר העבודה:

בעבודה זו, אעסוק בדיון השוואתי בין היצירה " The Importance of Being Earnest" של אוסקר ווילד , לThe real thing" -" של הנרי ג'ימס. ענין ההשוואה יהיה יחסן היצירות ובכללן גם המחבר, לענין חשיבותם של הנורמה והייחוד.
את שתי היצירות ניתן לבחון תוך התבוננות באספקטים שונים ורבים,אך אני בחרתי את הקרובים ביותר ללבי, ואף מצאתי צידוק לכך בדעותיו של וולטר פטר:
And he who experiences these impressions strongly, and drives directly at the
discrimination and anglysis of them, has no need to trouble himself with the
abstracquestion what beauty is in itself, or what its exact relation to truth... 1

שני המחברים, אוסקר ווילד והנרי גיי'מס נותנים ביטוי ביצירתם לאומנותם. אצל ווילד מקומה של החברה כנותנת הטון הוא חשוב ומכריע וסביבה נע המחזה כולו בצורה גלויה, ואילו אצל גי'מס החברה איננה לדעתי הנושא העיקרי, כי אם הדיון האסטתי (על אף שניתן לראות את היצירה כאלגוריה למצב חברתי סוציאלי ואף פוליטי בלתי רצוי).
הצידוק לראיית " The Real Thing " כיצירה הדנה באסתטיקה אף הוא נמצא אצל פטר...

מקורות:

Oscar Wilde, The Importance of Being Earnest, in The Norton Antology of English Literature, M.J. Abrams, Editor, Volume 2, W.W Norton and Company, London, sixth Edition, pp. 1628-1666.
Henry James, The Real Thing in The Short Stories of Henry James, edited by Clifton Fadiman, The Modern Library, Random House, inc. New York, 1945.
Walter Pater, in The Norton Antology of Inglish Literature,M.H. Abrams, General Editor, vol.2. w.w. Norton and Company,London, sixth Edition, pp. 1526-1542.
M.H. Abrams, General Editor, Walter Pater, in The Norton Anthology of English Literature, W.W. Norton and Company, London, Sixth Edition, P.1528

תגים:

אנגלית · ספרות · סאטירה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""חשיבותה של רצינות" של אוסקר ווילד ו"הדבר האמיתי" של הנרי ג'ימס.", סמינריון אודות ""חשיבותה של רצינות" של אוסקר ווילד ו"הדבר האמיתי" של הנרי ג'ימס." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.