היישום אינו מחובר לאינטרנט

רכישה חוזרת של ני"ע ואיתותי - שוק

עבודה מס' 032732

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת התנהגות מחירים של ניירות ערך של חברות שקונות חזרה את מניותיהן או מכריזות על הצעת רכש דרך ה"וול סטריט ג'ורנל".

1,921 מילים ,2000

תקציר העבודה:

מטרת המאמר לבחון התנהגות מחירים של ני"ע של חברות שקונות חזרה את מניותיהן או מכריזות על הצעת רכש דרך ה"וול-סטריט גי'רנל".
ארה"ב היא אחת ממס' מועל של מדינות המאפשרות לחברות לפרסם הודעות רכש למניותיהן במחיר הגבוה ממחיר השוק. במדינות רבות הדבר אסור עפ"י חוק על מנת להגן על המשקיע הפרטי (לא בעל עניין). הויכוח נסוב סביב יכולתם של בעלי עניין לשדר איתותים "מזויפים" לשוק או לצמצם את אחזקתם של מחזיקי האג"ח בחברה. אחת מהמשרות האובייקטיביות של המחקר היא לבחון האם בעקבות הרכישות החוזרות קיימת השפעה על רווחתם של מחזיקי ני"ע השונים (מניות למ"ח וכו').
נבחן את הסיבות לרכישה חוזרת:

תגים:

מימון · פיננסים · דיבידנדים · בורסה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רכישה חוזרת של ני"ע ואיתותי - שוק", סמינריון אודות "רכישה חוזרת של ני"ע ואיתותי - שוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.