היישום אינו מחובר לאינטרנט

תפיסת מטרות המקצוע והקונטקסט הבית-ספרי (הצעת מחקר)

עבודה מס' 032707

מחיר: 93.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פירוט מבנה מחקר שיעסוק בתפיסת מטרות המקצוע וההקשר הבית- ספרי על ידי מורים לתנ"ך ולביולוגיה המלמדים בבתי ספר על יסודיים בחינוך הממלכתי -דתי.

4,416 מילים

תקציר העבודה:

מטרות העבודה להעמיק בחקר תפיסת המורה הדתי בבית-הספר העל יסודי את מטרות הוראת המקצוע ואת הקונטקסט הבית-ספרי. בעקבות ממצאי מחקרם של מסלובטי וגזיאל (1996), על מחקר פרופיל המורה הדתי. נשוב למדגם מבתי הספר שנחקרו ונעמיק באמצעות מחקר כמותי ואיכותני בכמה נושאים.
מטרות המחקר החדש הן:
1.לבדוק האם קיימים הבדלים בהגדרות מטרות החינוך ומטרות המקצוע בין המורים המלמדים את המקצועות תנ"ך וביולוגיה, במגוון בתי-ספר על יסודיים דתיים.
2.להציג את תפיסת הקונטקסט הבית-ספרי על ידי מורים המלמדים את המקצועות תנ"ך וביולוגיה ומלמדים במגוון בתי-ספר על יסודיים דתיים.
3.למדוד האם קיימים הבדלים בין מורים בעלי רקע הוראתי שונה המלמדים בחמ"ד בהגדרת המטרות ובתפיסת הקונטקסט הבית-ספרי.
4.למדוד מהי תרומת משתני הרקע ההוראתי והגדרת המטרות על ידי המורה להסבר תפיסתו את הקונטקסט הבית-ספרי.
5.לזהות את האיפיונים וההבדלים שביניהם, להמליץ המלצות לגיבוש מדיניות חינוך לקראת שנות ה-2000

תגים:

הוראה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפיסת מטרות המקצוע והקונטקסט הבית-ספרי (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "תפיסת מטרות המקצוע והקונטקסט הבית-ספרי (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.