היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקמת, שיווק ותפעול בית ספר

עבודה מס' 021347

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת יתרונות בית ספר המשלב רמה גבוהה במדעים על מנת לבדוק כיצד יש לשווק אותו. כולל המלצות לתפעול וניהול בית הספר.

13,166 מילים ,53 מקורות ,1997

תקציר העבודה:

מטרת עבודתי זו היא לסקור את היתרונות של בית ספר המשלב רמת לימודים גבוהה במחשבים ובמדעים, ובקבוצות קטנות, על מנת לעמוד על הדרך המומלצת למנהל אירגון כזה שברצונו לשווק את עצמו כבית ספר חדש. מטרה נוספת היא לבדוק כיצד יש לנהל בית ספר כזה מבחינת פיננסית, פדגוגית, ומשאבי אנוש- מה אמור מנהל בית הספר לעשות על מנת שבית הספר יתפקד ברמה הגבוהה ביותר. לשם פשטות בית הספר החדש יקרא "מדענית".
תכלית העבודה היא להציג את שיטת הפעולה, הכלכלית והחינוכית, על מנת שבית הספר כזה שיוקם בעתיד יהיה רווחי, כך שיוכל לשרוד ולהשפיע על סביבתו. בית ספר כזה יהיה בית ספר חדשני, וינסה להחדיר למערכת החינוך שיטות עבודה שונות וחומר לימודים שונה.
הקריטריונים עליהם יתבסס הניתוח הוא הפרטה מלאה של בית הספר, קרי חוסר בבירוקרטיה, מיומנות המורים והמנהל כאנשי מקצוע ממדרגה ראשונה, וכן התרחבות האפשרויות של בית הספר מבחינת הוספת תארים הניתנים לבוגרים, לדוגמא תואר הנדסאי.

תוכן העניינים:
מבוא
1. יכולת החדרת שינויים למערכת החינוך בישראל
2. הלימודים שילמדו בבית הספר
3. תמהיל השיווק של המדענית
4. אסטרטגיית ההוראה המוצעת
5. ניהול על פי שיטת "ניהול איכות כוללת"
6. טיפול בשחיקת מורים
7. מחקר אמפירי
8. סיכום
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המחשבים הינם כיום דבר נפוץ אולם במערכת החינוך עדיין אין שימוש מאסיבי בהם, ולכן הכנסתם עלולה לעורר בעיות, שחלקם פורטו לעיל.
מהם שינויים במערכת החינוך ומהן הגישות לספיגת והטמעת השינויים? דרור (1985) טוען כי ישנם כמה צורות לשינויים. את הכנסת מערכות המחשבים לחינוך ניתן לסווג לפי הגדרתו כ"כילול קוריקולרי חיצוני" שפירושו שילוב גורמים השונים ממערכות החינוך והחברה המעורבים בהכנת מערכת תוכניות הלימודים בכל הרמות, לפעולה קוריקולית משותפת, ערכית, תוכנית ודידקטית.

תגים:

אנוש · בארגון · ניהול · חינוך · שינוי · משאבי · mqt

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקמת, שיווק ותפעול בית ספר", סמינריון אודות "הקמת, שיווק ותפעול בית ספר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.