היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפה מהי? ניתוח התפתחות השפה, מזרח אפריקה, ניגריה, דרום אפריקה.

עבודה מס' 012007

מחיר: 93.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,894 מילים

תקציר העבודה:

שפה מהי?

מבוא

הדיאלקט האישי של כל אינדיבידואל מהווה את מוקד קיום השפה.
לדיאלקט או שפה אין קיום עצמאי המרחף מעל הקהילה כישות נפרדת. זוהי הפשטה בלבד המכילה את המשותף לשניים או יותר דוברים.

בלשנות היא ענף באנתרופולוגיה תרבותית בעלת עמדה מתווכת בין מדעי החברה וההומניות. ניתוח השפה אינו יכול להיות מופרד מההומניות.
יש כאלו אשר מאמינים עדיין כי אספקט אחד או אחר של מבנה שפה נקבע ע"י תורשה פיזיולוגית - תפיסה שרווחה במאה ה19-. הנטייה של ימינו היא לזנוח מיתוסים ישנים שכאלו לגבי עליונותה של שפה אחת על רעותה אין מבנה שפה מולד טוב יותר מאחר. בנוסף, עליונות נתפסה בעבר כפונקציה של כתיב וספרות ברמת התפתחות שונה הנלווית לשפה וכפונקציה של גזע, לדוגמה: שפת ילידים נחותה משפת לבנים. כיום, כשמדברים על כתיב או על "ערכים" תרבותיים, איננו מדברים על השפה עצמה אלא על קיומה החברתי ועל יוקרתם של דברים, כגון:
תרבות וספרות אשר אינם לשוניים כלל.....

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפה מהי? ניתוח התפתחות השפה, מזרח אפריקה, ניגריה, דרום אפריקה.", סמינריון אודות "השפה מהי? ניתוח התפתחות השפה, מזרח אפריקה, ניגריה, דרום אפריקה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.