היישום אינו מחובר לאינטרנט

הבטי חשבונאות ומיסוי במלכ"ר

עבודה מס' 010453

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהו מלכ"ר, צורת ניהול ספרי החשבונות שלו, דיווחים שוטפים וההגיון מאחוריהם כולל נושא המיסוי של מלכ"ר ומע"מ.

3,417 מילים ,11 מקורות

תקציר העבודה:

צורות רבות של התאגדויות לשם מסחר אנו מכירים אשר רובן מעונינות להרוויח את פרי לחמם מעסקים אלו ותהיה צורת ההתאגדות אשר תהיה. אחת מצורות ההתאגדות הפחות נפוצות היא צורת ההתאגדות במוסד ללא כוונת רווח אשר המאפיין העיקרי שלה הוא המטרה שלשמה הוא נוצר: עזרה או פעילות כלשהי שלא נועדה להניב רוחיים למקימה אלא עיסוק במטרה בעלת גוון של עזרה לציבור הפצת רעיון מסוים, הטפה דתית, או כל נושא אחר אשר יכול לגרום למספר אנשים, ללא כוונה להפיק רווחים, להתאגד.
ישנו מספר רב של עוסקים בתחום שבו נחוץ דיווח לפי הצורה של מלכ"ר: סוג אחד הוא רשויות שלטוניות; רוב הרשויות השלטוניות כוללת אגפים, מחלקות, או גופים הפועלים כעסקים אשר מטרתם היא מתן שרות לציבור ללא כוונת רווח כלשהי. סוג שני הן ארגוני רווחה חברתיים הפועלים בשטחים שונים של חינוך רפואה, ספורט וכד' .סוג שלישי הם ארגונים פוליטיים ומקצועיים: מפלגות, ארגוני עובדים, מעבידים ובעלי מקצועות חופשיים לשכות מסחר וכו'.
בעבודתי זו אסקור את המושג מלכ"ר, את צורת ניהול ספרי החשבונות שלו, את דיווחיו השוטפים והשנתיים וכן את ההגיון אשר עומד מאחורי כל צעד שכזה. חלק שני של העבודה יוקדש לנושא המיסוי על מוסדות כנ"ל: מס הכנסה, ומס ערך מוסף.

העבודה מסתמכת על כתבי עת ,ספרים ,וכן על התייעצות עם רואי חשבון המתמחים בביקורת מלכ"רים לרבות ביקורת ברשויות מקומיות ובעיריות. בנושא המס נעזרתי במפקחי מס ובמחלקת המיסים במשרד רואי חשבון ידוע בתל-אביב.

ראשי הפרקים:
1. פרוט הדיווח החשבונאי והתקציבי של מוסד כנ"ל.
2. דיווח חשבונאי של עיריות.
3. הבטי מיסוי ותיכנון מס אצל מלכ"רים.
4. סיכום והמלצות אישיות.
5. ביבליוגרפיה.

מקורות:

האפט רפאל חשבונאות של מוסדות ללא כוונת רווח ירושלים תשל"ו.
ברקאי יעקב חשבונאות ודיווח כספי סוגיות ניבחרות ת"א 1978.
איזביצקי ע.חשבונאות פיננסית.ת"א 1985.
פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.
STATEMENT OF POSITION NO. 78 שפורסם בארה"ב 1981.
הנחיות לשכת רואי חשבון לעיריות.
ערב עיון מטעם לשכת רואי החשבון: מלכ"רים: הבטי מיסוי ומע"מ.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבטי חשבונאות ומיסוי במלכ"ר", סמינריון אודות "הבטי חשבונאות ומיסוי במלכ"ר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.