היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 12
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 68791
הקשר שבין מידת שביעות רצון העובד לבין מידת הביטחון התעסוקתי בעולם וירטואלי בקרב עובדי מכירות העובדים במוקד השירות לעומת סוכני מכירות בשטח בחברת HOT.
13,228 מילים (כ-40.5 עמ'), 55 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 64494
ניתוח החברה בחמישה היבטים ניהוליים: סגנון הניהול, התרבות הארגונית, תקשורת ארגונית, תגמולים ומוטיבציה ומבנה ארגוני.
3,449 מילים (כ-10.5 עמ'), 14 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 67720
ניתוח היחסים בין חברות התקשורת בישראל, יס והוט, לבין משרד התקשורת באירוע הפרעות הקליטה ב-2007.
3,593 מילים (כ-11 עמ'), 0 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68970
ניתוח מודעות "דרושים" והצעות למיון וגיוס.
1,798 מילים (כ-5.5 עמ'), 0 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 69212
בחינת שלוש מודעות דרושים של החברה (דרישות התפקיד, מיון, גיוס).
1,803 מילים (כ-5.5 עמ'), 1 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 70292
ניתוח הענף והחברה, הצגת בעיה אסטרטגית ושלוש חלופות אסטרטגיות להתמודדות עם בעיה זו.
19,335 מילים (כ-59.5 עמ'), 15 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 70963
כיצד האופן שבו מתגמלים עובדים משפיע על המוטיבציה של עובדים במוקדי שירות?
6,266 מילים (כ-19.5 עמ'), 9 מקורות, 269.95 ₪
עבודה מס' 63728
הקשר בין שביעות רצון בעבודה ומחויבות ארגונית לבין התנהגות ארגונית לא נאותה בקרב נציגי שירות הלקוחות של חברת התקשורת "HOT".
15,765 מילים (כ-48.5 עמ'), 52 מקורות, 433.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 12