היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64583
כיצד יכולת הלמידה של ילדים המשחקים משחקים סוציו-דרמטיים משתפרת ומעלה את יכולת התפיסה של ילד.
6,067 מילים (כ-18.5 עמ'), 27 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 61943
מחקר הבודק האם קיימים הבדלים ביכולת הבנת הנקרא בערבית בין ילדים רגילים לבין ילדים חריגים (לקויי למידה) המשולבים באותה כיתה רגילה מהמגזר הערבי.
12,587 מילים (כ-38.5 עמ'), 37 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 41305
מטרות ושאלות המחקר, סקירת הספרות, הצגת התוצאות וניתוחן באמצעות טבלאות וגרפים.
6,417 מילים (כ-19.5 עמ'), 12 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 60760
בדיקת ההבדלים בשחזור הסיפור אצל ילדים לקויי למידה ושאינם לקויי למידה.
8,269 מילים (כ-25.5 עמ'), 16 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 70649
בחינה עיונית של יתרונות השימוש בכלים טכנולוגיים בהוראה כמקדמים את תחושת המסוגלות העצמית של תלמידים לקויי למידה.
3,196 מילים (כ-10 עמ'), 19 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 70847
סקירת ספרות בנושא.
3,484 מילים (כ-10.5 עמ'), 20 מקורות, 209.95 ₪
עבודה מס' 50872
סקירת החברה לאור הקביעה כי "שגשוגו והישרדותו לטווח ארוך של ארגון תלויה ביכולתו וביכולת הלמידה של שותפיו".
6,795 מילים (כ-21 עמ'), 17 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 41210
התנהגות ארגונית, למידה ארגונית והגורמים המשפיעים על מהירות הלמידה, השפעת המפה הקוגניטיבית ואומדן מהירות הלמידה.
5,879 מילים (כ-18 עמ'), 11 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 71229
האם ללמידה באמצעות אסטרטגיות למידה, כחלק מתהליך למידה מטה-קוגניטיבי, יש השפעה חיובית על שביעות רצון סובייקטיבית מהישגים לימודיים ומודעות מטה-קוגניטיבית בכתיבה בקרב סטודנטים?
5,782 מילים (כ-18 עמ'), 19 מקורות, 259.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100