היישום אינו מחובר לאינטרנט

אי השיווין המגדרי במקצוע הגננות

עבודה מס' 070447

מחיר: 274.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הבעיה והצעת פתרונות.

3,159 מילים ,17 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו, בחרנו להתמקד במקצוע הגננות בגני-ילדים, כזירה בה קיימים פערים מגדריים בין גברים לנשים. במהלך העבודה, נציג את הבעיה העולה מתוך מאפייניו והיבטיו המגדריים של מקצוע זה, תוך שימוש במקורות הדנים בנושא, וכן מתוך נקודת מבטנו והיכרותנו עם המקצוע והסטריאוטיפים האופפים אותו. כמו כן, נציג פתרונות לצמצום אי השוויון בזירה ארגונית זו, בתקווה שאלו יהיו ישימים וברי ביצוע, וננתחם על פי המודל של אקר.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע ותיאור התופעה
תיאור מהלך השינוי המוצע
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעולם העבודה ישנה סגרגציה מגדרית לחלק מהמקצועות והעיסוקים. כלומר, מצד אחד ישנם מקצועות ההולמים גברים ולא מתאימים לנשים ועל כן נחשבים "גבריים", ומצד שני ישנם מקצועות ההולמים נשים ולא מתאימים לגברים, ועל כן נחשבים "נשיים" (רימלט, 2008). במילים אחרות, רק חברי מגדר אחד נחשבים כמועמדים כשרים לעיסוקים ממוגדרים אלה. חלוקה בינארית של מקצועות על פי מגדר עונה על הצורך האנושי של האדם להבין את עולמו וליצור בו סדר (שטראוס, 1995).

תגים:

מגדר · גננות · גן ילדים · גננים · חינוך · אי שוויון מגדרי · קיפוח גברי · סטריאוטיפ מגדרי · אפליה · גן ילדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אי השיווין המגדרי במקצוע הגננות", סמינריון אודות "אי השיווין המגדרי במקצוע הגננות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.