היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת PETROCHINA - סקירת דוחות כספיים

עבודה מס' 064491

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מבנה שוק הנפט בסין, וסקירת הדוחות הכספיים של PetroChina - חברת האנרגיה הגדולה בסין.

2,074 מילים ,2005

תקציר העבודה:

חברת PetroChina פעילה בתחום חיפושי הנפט והגז הטבעי בסין החל משנות ה-50, והיא המפיקה הגדולה ביותר של נפט וגז טבעי בסין כיום. החברה פעילה בכל שלבי תהליך החיפוש, השאיבה, הזיקוק, ההובלה והמכירה ללקוח הסופי של גז טבעי, מוצרי נפט ומוצרים פטרוכימיים. מרבית מכירות החברה הן בתחומי סין. החברה מעסיקה כ 425000 עובדים. בעלת השליטה היא ממשלת סין באמצעות חברת CNPC שמחזיקה ב 88.21% ממניות החברה. יתר המניות מוחזקות ע"י הציבור. החברה נסחרת בבורסות בהונג קונג ובארה"ב. שווי השוק של החברה נכון לתאריך 23.10.05 הוא כ 130 מיליארד $. החברה הנפיקה לאחרונה מניות לציבור במהלך שנת 2005.

תוכן העניינים:
רקע
נתונים פיננסיים
סקירת עסקי החברה
נתונים על רזרבות לפי אומדני החברה:
מבנה השליטה ועסקאות מהותיות
סיכונים ואירועים שעלולים להשפיע על החברה:
תחרות ומבנה השווקים בסין
בעלי מניות גדולים

קטע מהעבודה:

מחיר הנפט הגולמי נקבע בתהליך של קרטל בחסותה ופיקוחה של ממשלת סין. הן החברה והן חברת Sinopec קובעות את מחירי הנפט הגולמי בהתבסס על המחיר הממוצע בבורסה של סינגפור. לאחר מכן מתנהל מו"מ בין החברה לבין Sinopec לגבי קביעת המחיר הסופי כך שישקף גורמים נוספים כגון עלויות הובלה, פערים באיכותו של הנפט בין שתי החברות, וכדו'. במידה והחברות לא מגיעות להסכמה ביניהן על המחיר קיים גורם ממשלתי שתפקידו לתווך בין החברות.

תגים:

אנרגיה · אסיה · ביקוש · דלק · זיקוק · טבעי · מונופול · מכסות · מניות · מתעוררים · מתפתחים · נפט · סין · קרטל · שווקים · שוק · תחנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת PETROCHINA - סקירת דוחות כספיים", סמינריון אודות "חברת PETROCHINA - סקירת דוחות כספיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.