היישום אינו מחובר לאינטרנט

משמעויות בפוטוג'ורנליזם

עבודה מס' 062844

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח צילומים מהמלחמה ביגוסלביה של שלושה צלמים שונים.

9,887 מילים ,22 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

צילומי עיתונות, צילומי מלחמה, צילומים של נושא חברתי, כולם מציגים במרכזם את הגורם האנושי. כל צילום עיתונאי, גם אם הוא מופיע אחר כך בתערוכות או בספרים, הוא חלק מהמפעל הפוטוג'ורנליסטי. צילומים כאלה מביעים עמדות, מעבירים סיפורים, מדווחים על דברים שקורים בעולם, ובדרך כלל נחשבים כמציגים את המציאות.

העבודה בודקת את היכולת של הצילום בכלל והצילום העיתונאי בפרט להיחשב כשפה בפני עצמה, מה המשמעות של הצילום והפוטוג'ורנליזם, איך אפשר לנתח צילומים בצורות שונות. בנוסף נכתב רקע קצר על התנהלות המלחמה ביגוסלביה וביבליוגרפיות של שלושת הצלמים שבחרתי: Lucian Perkins ,Paolo Pellegrin ,Ron Haviv. החלק העיקרי של העבודה הוא ניתוח שלושה צילומים של כל צלם בעזרת הכלים והעקרונות שנדונו קודם. בנוסף יש בדיקה של השפעת הטקסט המצורף לצילום על משמעויותיו.

העבודה מורכבת מארבעה פרקים קטנים (פוטוגורנליזם כשפה ויזואלית, כלים רטוריים לניתוח צילומים, רקע היסטורי - מלחמות יגוסלביה, צלמים ותמונות), הפרק העיקרי עם 4 פרקי משנה (ניתוח צילומים: ריאליזם, פורמליזם, אקספרסיוניזם, השפעת הטקסט על הניתוח), סיכום, ביבליוגרפיה (22 מקורות), רשימת יצירות (9 צילומים שנותחו), נספח צילומים (הצילומים עצמם) ונספח ביוגרפיות של הצלמים.

ראשי פרקים:
מבוא
פוטוגורנליזם כשפה ויזואלית
כלים רטוריים לניתוח צילומים
רקע היסטורי - מלחמות יגוסלביה
צלמים ותמונות
ניתוח צילומים
ריאליזם
פורמליזם
אקספרסיוניזם
השפעת הטקסט על הניתוח
סיכום
ביבליוגרפיה
רשימת יצירות
נספח צילומים
נספחים

מקורות:

ארבל, רות, פוטוג'ורנליזם כשפה, תל אביב: אוניברסיטת תל-אביב, הפקולטה לאמנויות, המדרשה לתארים מתקדמים, 2002.
בארת, רולאן, מחשבות על הצילום, ירושלים: בית הוצאה כתר, 1988.
בארת, רולאן, "צילומי הלם", מיתולוגיות, תל אביב: הוצאת בבל, 1998.
ברש, משה, "פאנופסקי: 'אופן הפעולה' של האמן", מחשבת האמנות בדורות האחרונים, ירושלים: מוסד ביאליק, 1984.
יאקובסון, רומאן, "בלשנות ופואטיקה", הספרות 2, (יוני 1970), עמ' 276-278.
Barthes, Roland, "The Photographic Message", The Responsibility of Forms, New York: Hill and Wang, 1985, pp. 3-20.
Mitchell, W. J. T., Picture Theory, Chicago and London: University of Chicago Press, 1994.
Moeller, Susan D., "Introduction: Interpreting War", Shooting War, New York: Basic Books Inc., 1989.
Perlmutter, David D., "In Search of Icons of Outrage", Photojournalism and Foreign Policy: Icons of Outrage in International Crises, Westport Connecticut: Praeger Publishers, 1998.
Rogel, Carole, The Breakup of Yugoslavia and the War in Bosnia, Westport Connecticut : Greenwood Press, 1998.
Sontag, Susan, "Looking at War", The New Yorker, (Dec.9.2002), pp. 82-98.

תגים:

אמנות · ורנליזם · יגוסלביה · סרייבו · עיתונות · פוטוג · צילום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משמעויות בפוטוג'ורנליזם", סמינריון אודות "משמעויות בפוטוג'ורנליזם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.