היישום אינו מחובר לאינטרנט

היזם שיצא מהארון

עבודה מס' 071171

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים קשר בקרב המרואיינים בין תהליך היציאה מהארון לבין תהליך הקמת מיזם.

5,647 מילים ,35 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנסה להבין את התהליך והחיבור שנוצר אצל היזם ההומוסקסואל בין תהליך היציאה מהארון אותו עבר לבין תהליך הקמת המיזם. לא נמצא יידע קיים אודות הקשר בין תהליך היציאה מהארון לבין תהליך הקמת המיזם. מציאת קשר בין שני התהליכים הללו יכולה להואיל יותר בהבנת התהליכים המורכבים אותם חווה אדם אשר מצוי בתהליך היציאה מהארון. אומנם היום יש הרבה יותר קבלה של אוכלוסיית ההומוסקסואלים, אך עדיין יש אחוז מסוים באוכלוסיה אשר נרתע מאוכלוסיית ההומוסקסואלים. אולי עבודה זו תעזור לאוכלוסיה אשר נרתעת להבין שהתופעה הזו היא לא נוראה כפי שהאוכלוסייה הנרתעת מציירת לעצמה ובכך אולי יהיה קירוב מסוים בין שתי אוכלוסיות אלו.

בעבודה זו ירואיינו יזמים הומוסקסואלים שהקימו מיזם וכבר סיימו את תהליך היציאה מהארון ואת תהליך הקמת המיזם. הראיונות ינותחו וממצאי הראיונות יחולקו לקטגוריות כדי למצוא את הקשר בין תהליך היציאה מהארון לתהליך הקמת המיזם. בנוסף, הראיונות ינותחו על מנת למצוא הקבלה בנושאים מסוימים בין שני התהליכים.
ממצאי עבודה זו מראים כי קיים קשר בן תהליך היציאה מהארון לתהליך הקמת המיזם. זאת ועוד, יש נושאים מקבילים אשר חווה הפרט בשני התהליכים הללו. הנושאים המקבילים הם: המאבק הפנימי המתחולל בקרב הפרט אשר נמצא בתהליך היציאה מהארון ובקרב היזם אשר נמצא בתהליך הקמת המיזם. נושא נוסף הוא נטילת סיכונים בקרב הפרט המצוי בתהליך היציאה מהארון בהשוואה לנטילת סיכונים בקרב יזם המצוי בתהליך הקמת המיזם.

תוכן העניינים:
תקציר
מבוא
סקירה ספרותית
שיטת המחקר
הממצאים
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

אנשים אשר מצטרפים לשורות היזמים עומדים בפני שתי סכנות: הסכנה הראשונה היא כישלון. הסכנה השנייה והחמורה יותר היא נפילה לשוליים. אם בוחנים את הדברים סטטיסטית על פי המציאות, נראה כי רוב אלה שמחליטים להיות אדונים לעצמם, מתקיימים בקושי (Nueno, 2005).
יזם הוא מי שמממש את חלומו במו ידיו ונוטל אחריות לגיבושה של יצירה חדשה, ארגונית או עסקית, הקורמת עור וגידים. היזם הוא היוצר והמניע את תהליך היזמות. ליזם תפקיד בעל אופי חברתי: הוא מנצל יכולת תקשורת בין-אישית ליצירת צוות פעולה. הוא מנצל רגישות לאנשים בכדי להבחין בצרכים של אחרים ועל פי צרכיהם להקים מיזם (פלד וונר,1999).
יזם הוא אדם היוצר שינוי ומחדש, מנצל הזדמנויות, בונה את המשאבים הדרושים למימוש רעיונותיו, יוצר ערך ללקוחות וגם לבעלי המשאבים, בונה לעצמו רשת חברתית מסועפת, יוצר הון ומתמודד עם סיכונים (Thompson, 1999).

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היזם שיצא מהארון", סמינריון אודות "היזם שיצא מהארון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.