היישום אינו מחובר לאינטרנט

בדיקת שביעות רצון ממוצר חברת WAZE

עבודה מס' 070798

מחיר: 199.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת תפיסת איכות השירות של חברת ווייז, תוך בחינת היבטים נוספים של קלות תפעול, אמינות וזמינות.

2,715 מילים ,2017

תקציר העבודה:

מטרתו של מחקר זה היתה לבחון את תפיסת איכות השירות של חברת ווייז, תוך בחינת היבטים נוספים של קלות תפעול, אמינות וזמינות האפליקציה של ווייז, וזאת מאחר והחברה מעוניינת להגדיל ולשמר את לקוחותיה.
ווייז היא אפליקציית המובייל המוצלחת ביותר שיצאה עד כה מבית היוצר של תעשיית היזמות המקומית. החברה, ויזמיה, הצליחו להעמיד ראשונים יישום מהודק ומעוצב היטב המספק יכולת ניווט חינמית למשתמשים בה. חיבור ה-GPS הישן לרשת היה מהלך מתבקש, אך ווייז השכילו להוסיף על זה רובד מידע נוסף, המתבסס על חוכמת ההמונים.
שלבי המחקר היו כדלקמן: השלב הראשוני כלל את גיבוש הרעיון לביצוע המחקר. לאחר שהתקבל הרעיון הסופי נקבעה שיטת המחקר כאשר הוחלט לבצע סקר שימדוד את רמת שביעות הרצון של המשתמשים. נוסח שאלון אשר חולק לכ-30 משתתפים. המסקנות שעלו מתוך הממצאים האמפיריים הצביעו על כך כי מרבית הנשאלים שבעי רצון מאיכות השירות של אפליקציית חברת וויז תוך דגש על ההיבטים של קלות תפעול, אמינות וזמינות השירות שניתן על ידי חברה זו.
לפיכך, עיקר ההמלצות בהתאם לממצאים הם: על חברות הפועלות בתחום השיווק לדעת למנף את איכות השירות של המוצר או השירותים בעיני הצרכנים השונים וזאת על ידי מתן דגש על אמינות, קלות תפעול וזמינות המוצר אותה פועלת החברה לשווק.

תוכן עניינים
1. תקציר מנהלים
2. תיאור המוצר הנבחן
3. מטרות ויעדי החקר
4. מתודולוגיית המחקר
4.1 מערך המחקר
4.2 כלי המחקר
4.3 הגדרת אוכלוסיית המחקר
4.4 הליך המחקר
4.5 שיטת ניתוח הנתונים
4.6 קשיים במהלך המחקר
5. פרק הממצאים
5.1 סטטיסטיקה תיאורית משתתפי המדגם
5.2 תיאור המשתנה התלוי
6. מסקנות
7. סיכום והמלצות
8. נספחים

קטע מהעבודה:

כאמור, המחקר מתבצע על חברת הניווט וויז, אולם מחקר זה יכול לשמש ארגונים רבים בעיקר בתחום הפרסום והמדיה, שבמסגרת תחום עיסוקם מעוניינים לחקור ולהרחיב את הידע בתחום חווית השימוש באפליקציית הניווט וויז וכיצד זו יכולה למנף את הישגי המכירות של החברות השונות. בנוסף, מחקר זה בוחן את נושא איכות השירות בקרב הלקוחות השונים של אפליקציית וויז. לפיכך, השערת המחקר הינה:
* מרבית הנשאלים יהיו בעלי רמת שביעות רצון גבוהה מאפליקציית וייז.
בנוסף, למחקר זה ישנן השלכות יישומיות עבור מדיניות ניהול וניהול בפועל בחברות הסטארט אפ השונות. חברות רבות טרם הטמיעו את חשיבות איכות השירות של מוצריהן מעבר לייחודיות המוצר עצמו ותרומתה להצלחת החברה ומכירת מוצריה או שירותיה. שימוש מושכל בתוצאות מחקר זה יכולים להוות כר פורה לחברת ניווט וויז ולחברות מתחרות בתחום אפליקציית הניווט לפעול למען האוכלוסיות אשר פחות משתמשות באפליקציה ע"י מוצרים תואמים וכדומה.

תגים:

יישום · אפליקציה · ניווט · waze · איכות השירות · GPS · הייטק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בדיקת שביעות רצון ממוצר חברת WAZE", סמינריון אודות "בדיקת שביעות רצון ממוצר חברת WAZE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.