היישום אינו מחובר לאינטרנט

עליית הנאציזם והתעמולה הנאצית

עבודה מס' 070777

מחיר: 399.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה היסטורית ובחינה קצרה של השאלה: כיצד התעמולה הנאצית ענתה על מצוקותיה של החברה הגרמנית לאחר מלחמת העולם הראשונה?

4,044 מילים ,11 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

בחרנו לעסוק בנושא: התעמולה הנאצית ומשמעותה בקרב העם הגרמני ערב מלחמת העולם השנייה. כששאלת המחקר המרכזית בגוף העבודה היא: "כיצד התעמולה הנאצית ענתה על מצוקותיה של החברה הגרמנית לאחר מלחמת העולם הראשונה?". העבודה הנוכחית היא עבודה עיונית, וכדי לענות על שאלת המחקר נכלול בתוכה מחקרים רלוונטיים מהספרות. בנוסף, העבודה תכלול בתוכה הן מקורות משניים והן מקורות ראשוניים.
מבנה העבודה יכלול מספר פרקים: פרק אחד, שיעסוק בהפסד הגדול של גרמניה במלחמת העולם הראשונה, תוך שימת דגש על מה שהתרחש בגרמניה אחרי המלחמה. פרק שני,
שיעסוק בעליית הנאצים לשלטון, בדגש על: המשמעות שהעניקו הנאצים לעם הגרמני. פרק שלישי, שיעסוק בתעמולה הנאצית, בדגש על המסרים שבה, שהיה בכוחם כדי לחזק את העם הגרמני.
לעניות דעתנו, החשיבות של העבודה הנוכחית באה לידי ביטוי בכך שאמנם נכתב רבות על השואה בכלל ועל התעמולה הנאצית בפרט. עם זאת, העבודה הנוכחית מתמקדת במענה של התעמולה למצוקות של העם הגרמני נוכח ההפסד במלחמה הראשונה ופורשת את היריעה אודות הסוגיה הזאת בעיקר.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ההפסד הגדול במלחמת העולם הראשונה
3. עליית הנאצים לשלטון
4. התעמולה הנאצית
5. סיכום ומסקנות
6. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

למעשה, באספות שקיימה התנועה הנאצית ב"הופברויהאוס", אחד מבתי המרזח במינכן, היה אדולף היטלר נואם מלהיב וסוחף. בפברואר ‏1920 הוא הציג תנועה חדשה, נאציונאל סוציאליסטית, שמטרתה להילחם באשמים במפלתה של גרמניה במלחמה: יהודים, קומוניסטים, דמוקרטים ואלה החתומים על חוזה ורסאי. לצדו של היטלר התרכזו אוהדים, ובהם אחד האנשים המרכזיים שהפכו את המפלגה הנאצית הצעירה לתנועה כלל גרמנית אטרקטיבית להמונים. היה זה יוזף גבלס, אינטלקטואל צעיר, יליד חבל הריין, אדם מלומד הבקיא בפילוסופיה, בתיאוריה פוליטית, בהיסטוריה ובספרות. בהמשך היה גבלס מי שאחראי על התעמולה הנאצית(28).

תגים:

היטלר · יהודים · תבוסה · הסכם ורסאי · שעיר לעזאזל · עליית הנאצים · אידיאולוגיה · גבלס

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עליית הנאציזם והתעמולה הנאצית", סמינריון אודות "עליית הנאציזם והתעמולה הנאצית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.