היישום אינו מחובר לאינטרנט

מגמות השילוב והבידול של אוכלוסיית הפליטים הפלסטיניים בירדן

עבודה מס' 070467

מחיר: 109.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניסיון להסביר באמצעות בחינת מגמות השילוב והבידול של אוכלוסיית הפליטים בירדן, מהי הסיבה להישארות פלסטינים רבים במחנות הפליטים.

3,315 מילים ,16 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מטרת העבודה לנסות ולהסביר באמצעות בחינת מגמות השילוב והבידול של אוכלוסיית הפליטים בירדן, מהי הסיבה להישארות פלסטינים רבים במחנות הפליטים. האם הישארותם במחנות נובעת מחוסר רצון להשתלב בחברה הירדנית, מקשיים שמערימים החברה הירדנית והשלטון על שילובם, או שמא היא נובעת ממניעים אידיאולוגיים- מתוך רצון לשמר את הדרישה ל"זכות השיבה" ומתוך תקווה שיגיע היום שבו יוכלו לחזור לבתים שנטשו.
העבודה מבוססת על נתונים המפורסמים על-ידי אונר"א- הגוף האחראי על טיפול בבעיית הפליטים הפלסטיניים באו"ם. בנוסף, נעשה שימוש במחקרים אשר בדקו את מצבם של הפליטים במדינות המקלט ואת נושא השתלבותם במדינות ערב השונות, ביניהן ירדן.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א'- שוויון זכויות
פרק ב': האינטרס הירדני בשמירה על סטטוס הפליטים
פרק ג': הגירה ממחנות הפליטים
פרק ד': שאלת הזהות הלאומית והשלכותיה
מסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כתוצאה מהחלטת המלך עבדאללה בשנת 1954 והחוק שנחקק בעקבותיה, הפליטים הפלסטינים אשר עזבו את בתיהם והגיעו לירדן לאחר המלחמות בשנים 1948 ו- 1967, למעט פליטים שהגיעו מעזה, זכאים לאזרחות ירדנית מלאה. אי לכך, אותם פליטים פלסטיניים זוכים באופן רשמי לזכויות זהות לאלו של שאר האוכלוסייה בירדן. ניתן לשער כי החלטת הממשלה על הענקת אזרחות לפליטים מהווה עדות לרצון של השלטון ההאשמי להביא לשילובם של הפליטים במדינה.

תגים:

ירדן · פלסטינים · פליטים · מחנות פליטים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מגמות השילוב והבידול של אוכלוסיית הפליטים הפלסטיניים בירדן ", סמינריון אודות "מגמות השילוב והבידול של אוכלוסיית הפליטים הפלסטיניים בירדן " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.