JAXX הינו חטיף שוקולד הממולא בעוגייה, בגודל סופר-מיני, עטופה בשתי שכבות שוקולד.
מטרת הקמפיין השיווקי ברמת המותג היא להגביר את המודעות למותג והנעת קהל המטרה לפעולה של רכישת ורכישה חוזרת של המוצר. את מטרה זו נשיג בשני שלבים.
בשלב ראשון המטרה היא לחדור לשוק, לייצר צמיחה ולהגיע לקהל החדשניים. מכיוון שהמותג לא שווק בזמן האחרון בארץ, יש לעורר את מודעות הצרכנים מחדש. יבוצע על ידי פרסום באינטרנט, רשתות חברתיות, שת"פ עם חברות קד"ם ויחצ"נים.
בשלב השני ננסה להגיע לקהל המאמצים הראשונים, לרוב המקדים והרוב המאחר ולהעביר את המוצר על משלב הצמיחה לשלב הבגרות. זאת על ידי יצירת שיתוף פעולה של קהלי היעד ביצירת תכנים ויראליים כאשר כחלק מהתוכן יוטמעו הסמלילים החיכניים של המותג.
מטרת הקמפיין ברמת הצרכן הבודד היא להבליט את יתרונות המוצר כדי ליצור העדפה של קהל המטרה לצריכה של המוצר בקטגוריית החטיפים המתוקים ולייצר קשר ריגשי עם המותג. הצרכן יוריד את האפליקציה לצורך יצירת תכנים, יפיץ את התכנים וייצור אינטרקציה עם התוכן ברשתות החברתיות.
תוכן עניינים:
רקע על המוצר
קהל היעד
ממצאי הסקר
מטרות (מה רוצים להשיג):
כיוון מוצע
תיאור הפעילות:
תקציב
גאנט
מדדים ויעדים
נספח א' - שאלון
נספח ב' - טבלאות SPSS
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק המותג JAXX", סמינריון אודות "שיווק המותג JAXX" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.