היישום אינו מחובר לאינטרנט

סמינר בשווקים אלקטרוניים- אפליקציות רפואיות

עבודה מס' 070313

מחיר: 109.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תחום האפליקציות הרפואיות ובדיקת מקרה מבחן - האפליקציה בעברית שהושקה על ידי חברת התרופות יאנסן ישראל, השייכת לתאגיד J&J העולמי.

9,145 מילים ,30 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בפרויקט זה בחרתי לסקור את תחום האפליקציות הרפואיות וכמקרה מבחן מתוכו את האפליקציה בעברית שהושקה על ידי חברת התרופות יאנסן ישראל, השייכת לתאגיד J&J העולמי.
האפליקציות הרפואיות מציבות אתגרים מורכבים בידי מפתחיהן בשל העיסוק הרגיש בנתונים הרפואיים של המשתמש. מעבר לכך, בשל ההשפעה האפשרית על בריאותו של המשתמש, ארגון המזון והתרופות האמריקני נכנס לתמונה ומנסה לפקח על תחום זה.
בעולם בו ההוצאה על שירותי בריאות הולכת ועולה ותופסת נתח משמעותי יותר בעוגת ההוצאות של כל מדינה, נדרש פיתוח של פתרונות חדשניים אשר יאפשרו אספקת שירותי בריאות בעלות מוזלת ואף עם יעילות גבוהה יותר, בין אם בשל הזמינות שהטכנולוגיה מאפשרת, ובין אם בשל יכולות העיבוד המתקדמות הקיימות במכשירים ניידים.
אפליקציית אייקון אינה אפליקציה מצילה חיים, אלא באה לשפר את איכות חייהם של ההורים והילד הסובל מהפרעת קשב. אפליקציה זו פותחה להשגת מספר מטרות אותן אני סוקר בהמשך, כאשר בראש ובראשונה מטרתה להעלות את ההיענות לטיפול, שבתחום זה של הפרעת קשב נמוך במיוחד ביחס לטיפול במצבים בריאותיים כרוניים אחרים.
מורכבות התכנון וההוצאה לפועל של אפליקציות רפואיות ככלל באה לידי ביטוי באופן די ממצה כאשר בוחנים את אפליקציית אייפון בפרט, ולכן זהו מקרה מבחן שמעניין במיוחד לנתח ולהציע פתרונות לטיפול בו.
סביר להניח, כי עבודת הכנה מדוקדקת יותר המערבת את כל הגורמים שצפויים לבוא במגע עם האפליקציה הרפואית תאפשר את הצלחתה.
במסגרת העבודה על פרוייקט זה אנו נחשפים לקשת רחבה של גורמים, מניעים, גופים, אמונות, צרכים, חסמים ועוד השפעות אשר יש לקחתם בחשבון בנוגע לאפליקציות רפואיות.
מהיותה אפליקציית מרשם, משמע, אפליקצייה שניתן להשתמש בה רק תחת רישום של רופא, לא יכולתי להציג תמונות מסך מתוך האפליקציה בפרוייקט זה. ניתן לצפות בתצלומי מסך נבחרים בעמוד ההורדה בחנות האפליקציות (קישורים בהמשך הפרוייקט).
במהלך העבודה ציינתי את מקורות המידע לחלק מהנתונים המופיעים כאן. כל מקור מידע מצוין לרוב רק פעם אחת- בסופה של הפסקה בה מופיע מידע ממקור זה לראשונה. כל מקורות המידע ממוספרים בהיפר קישור לעמוד האינטרנט המציג אותם במלואם או מקשר לתקציר שלהם.

תוכן העניינים:
תקציר
ענף חברות התרופות
חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון
אפליקציות רפואיות
אפליקציית אייקון- הצגה וניתוח
יתרונות ומטרות עיקריות של אפליקציית אייקון
הצעות לשיפור
השפעות המערכת על ארגונים אחרים ועל הענף הכלכלי (כולל ניתוח SWOT)
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

יכולות המחשוב הגבוהות של המכשירים הניידים מאפשרות לנטר ולאבחן מצבים רפואיים שונים, החל מאלצהיימר, מחלות לב וכלי הדם וכלה במחלות והפרעות נוספות.
אפליקציה רפואית לפי ה FDA (Food and Drug Administration, ארגון המזון והתרופות האמריקני) היא יישום או תכנה המותקנת במכשיר נייד כלשהו (סמארטפון, טאבלט, מחשב נייד) והמאפשרת לקבל מידע בריאותי כללי או אישי, לנהל ולעקוב אחר טיפול רפואי או מצב בריאותי (לרבות כושר גופני), לבצע אבחנות רפואיות, לקבל תמיכה והכוונה בנוגע לסימפטומים קליניים ומצבים בריאותיים שונים או לתקשר עם אנשי צוות רפואי דרך האינטרנט (20).

תגים:

סמינר · הפרעות קשב · אפליקציות · יישומים · סמרטפון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סמינר בשווקים אלקטרוניים- אפליקציות רפואיות", סמינריון אודות "סמינר בשווקים אלקטרוניים- אפליקציות רפואיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.