היישום אינו מחובר לאינטרנט

תאונות בית - ילדים

עבודה מס' 070056

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הבעיה תוך התייחסות לתאונות במגזר הערבי.

5,193 מילים ,17 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו, היא לבדוק את היקף בעיית הפגיעה הלא מכוונת בקרב ילדים, את הדרכים למניעתה ואת תוכניות ההתערבות שנעשו עד כה, במטרה להביא למודעות את היקף הבעיה, את הטיפול בה ובכך למזער את הפגיעה, את הכאב לילדים ולמשפחות ואף את העלות הכלכלית הכרוכה בטיפול. תכנון ויישום תוכנית לאומית לבטיחות ילדים, הקמת מערך לאומי לאיסוף נתוני היפגעות ובטיחות ילדים, פעילות ברמה המקומית, מיפוי מצב היפגעות הילדים ביישוב, תכנון ארוך טווח לשיפור הבטיחות וביצוע פעולות מניעה ממוקדות - כל אלה יסייעו לצמצם את מגפת היפגעות הילדים בישראל.

תוכן עניינים:

מבוא

תאונות בית - הגדרה כללית
פעילות מכוונת
פעילות לא מכוונת
היקפה של התופעה בעולם
היקף הבעיה בישראל
מחקרים דומים שנעשו בישראל ובעולם
האוכלוסייה הערבית בישראל- נתונים כלליים
היקף הבעיה באוכלוסייה הערבית
ההשלכות לבעיה
דרכי מניעה
תוכניות התערבות

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תאונות מוגדרות כ-"אירוע לא מתוכנן ולא נשלט, שבמהלכו מסתיימת פעולה או תגובה של חפץ, חומר, אדם או קרינה בהיפגעות של אדם או בהסתברות של אדם לפגיעה". תופעת ההיפגעות או הפגיעה "כוללת כל פציעה חיצונית או פנימית, שנגרמת בעקבות מגע פיסיקלי או חומר רעיל על פני הגוף או בתוכו, תוך גרימת נזק. התאונות בקרב ילדים מתרחשות במגוון אתרים, בדרך ובכביש, בבית הספר ובפעילויות הגן, בפעילויות ספורט או בעת נופש. אך עיקר תאונות אלו מתרחשות בבית ובחצר, והם אחד הגורמים העיקריים להיפגעות של ילדים ובני נוער (אבו-עסבה ואחרים, 2009 ; בס-ספקטור ווייסבלאי, 2010).

תגים:

בטיחות · היפגעות ילדים · בטרם · ערבים · קידום בריאות · מניעה · נפילות · פציעות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תאונות בית - ילדים", סמינריון אודות "תאונות בית - ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.