היישום אינו מחובר לאינטרנט

יוסטון סטיוארט צ'מברליין ותפיסותיו הגזעניות

עבודה מס' 070000

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית, דיון בהשקפותיו האנטישמיות ובהשפעתן.

9,036 מילים ,27 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו אבחן את תפיסותיו של צ'מברליין על רקע התקופה (סוף המאה ה-19) וארחיב על המרכיב הגזעני באנטישמיות המודרנית בגרמניה. לצורך כך, אפרט על הדמויות הבולטות באנטישמיות ואעמוד על תפיסותיו של צ'מברליין. שאלת המחקר של עבודה זו האם השפיעו תפיסותיו של צ'מברליין על גורלם של היהודים עד לעליית הנאציזם?

תוכן העניינים:
מבוא
פרק ראשון - רקע תקופתי- היהודים בגרמניה במאה ה-19
פרק שני - צ'מברליין- האדם ותקופתו
פרק שלישי - האנטישמיות על רקע גזענות
פרק רביעי- השקפותיו הגזעניות של צ'מברליין
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כאמור, בתקופת החירות של 1848 הוכרז על שוויון זכויות גמור לכל אלפי האזרחים והיהודים. לאחר חזרת הגרמנים השתלטה שוב הריאקציה ושוב צומצמו חירויותיהם. התקדמות ונסיגה חליפות נמשכו עוד כעשרים שנה. רק ביולי 1869, ערב מלחמת פרוסיה-צרפת קיבל בית הנבחרים של ברית צפון גרמניה את החוק המקנה שוויון ליהודים, ובכך הושלם התהליך. למרות החוק הודחו יהודים ממשרות פוליטיות בכירות, רק מי שהמר את דתו הגיע למשרות גבוהות במערכת השיפוט .

תגים:

אנטישמיות · יהודים · גזענות · גרמניה הנאצית · וגנר · ואגנר · שואה · גרמניה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יוסטון סטיוארט צ'מברליין ותפיסותיו הגזעניות", סמינריון אודות "יוסטון סטיוארט צ'מברליין ותפיסותיו הגזעניות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.