היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרעת אישיות סכיזוטיפלית

עבודה מס' 069996

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ההפרעה וחקר מקרה.

8,449 מילים ,24 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו נתאר בקצרה מהי הפרעת אישיות ונתמקד בהפרעת האישיות הסכיזוטיפלית. נציין שילובים שונים של הפרעת האישיות הסכיזוטיפלית, נעמוד על הקריטריונים לאבחנה של הפרעת אישיות זו, נמנה את הגורמים להפרעה זו ואת דרכי הטיפול בה. כמו כן, נעמוד על הקשר ועל הדמיון והשוני שבין הפרעת אישיות למחלת נפש בכלל, ובין הפרעת אישיות סכיזוטיפלית לסכיזופרניה בפרט. בנוסף נציג תיאור מקרה על פי הסרט Taxi driver.

תוכן עניינים:
1. הפרעת אישיות
2. שילובים שונים של הפרעת אישיות סכיזוטיפלית
3. אבחון הפרעת אישיות סכיזוטיפלית
4. ההבדל בין הפרעת אישיות (סכיזוטיפלית) לבין מחלת נפש (סכיזופרניה)
5. חקר מקרה
6. הסברים ביולוגיים
7.טיפול
8. פשיעה ואחריות פלילית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

האישיות של האדם מורכבת מדפוסים קבועים אשר התהוו בתקופת הילדות והגיעו לגיבוש: התכונות הכלליות המאפיינות את האדם, סגנונות ההתמודדות, ודרכי פעילות הגומלין שלו בסביבתו החברתית. אישיותם של רוב האנשים מכוונת לדרישות החברה, אך כאשר ישנה התפתחות הדרגתית של דפוסי אישיות נוקשים ומעוותים, נוצרות תכונות אישיות בלתי גמישות ולא מסתגלות, אשר גורמות לפגם ניכר בתפקוד או למצוקה אישית. דפוסים אלה, אשר מתמידים לאורך זמן ואינם עולים בקנה אחד עם דרישות ההסתגלות של החברה והציפיות החברתיות והתרבותיות, נקראים הפרעות אישיות (Carson, Butcher & Mineka, 1996).

תגים:

בריאות הנפש · פסיכופתולוגיה · הפרעות · פסיכופתולוגיה · נפש

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרעת אישיות סכיזוטיפלית", סמינריון אודות "הפרעת אישיות סכיזוטיפלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.