היישום אינו מחובר לאינטרנט

צריכה ביקורתית - אופן סיקור הסכסוך הישראלי פלסטיני

עבודה מס' 069956

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שש כתבות של העיתונאי והפובליציסט גדעון לוי על נושא הסכסוך הישראלי פלסטיני.

3,378 מילים ,7 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זה התבקשנו לבחון את אופן סיקורו של הסכסוך הישראלי- פלסטיני וכן, להציגו באופן שונה מזה המוצג בערוצי המדיה המרכזיים. לעבודה זו נבחרו שש כתבות על נושא הסכסוך הישראלי פלסטיני. כל הכתבות הן של העיתונאי והפובליציסט גדעון לוי, מתוך הגרסה המקוונת של עיתון "הארץ" תחת הכותרת "דעות". עבודה זו תנתח כתבות אלה על פי עקרונות המפתח של אוריינות המדיה הביקורתית.

בכדי לנתח את הכתבות יש ראשית להתייחס למקורן, לנקודת המבט העיתונאית השזורה בהן ולתפיסת הסכסוך בעיני המדיום ("הארץ"), העיתונאי וישראל כחברה (הנמענים).

קטע מהעבודה:

לוי (2012) בשתי הכתבות הנ"ל, משתמש במילה אפרטהייד, מדיניות שהונהגה בדרום אפריקה בשנים 1948-1990 ודגלה בהפרדה בין גזעים ומתן זכויות יתר ועליונות לגזע הלבן. הוא טוען כי מציאות הסכסוך החזירה אותנו יותר מחמישים שנה אחורה וישראל גזענית כלפי הפלסטינים.
לוי משתמש בתיאורים קשיים ציניים של אנחנו והם (הנכבשים והמתנחלים) וכן מתאר עוולות קשות של תת תנאים. דימוי היהודי ממוקם בספירה הרעה, המנצלת והגזענית ודימוי הפלסטיני ממוקם בספירת הקורבן שנלחם לחיות חיים הוגנים. הטקסט קורא לשינוי מהצד הישראלי.

תגים:

צריכה ביקורתית · ייצוג בתקשורת · ייצוג הסכסוך · הארץ · כיבוש

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "צריכה ביקורתית - אופן סיקור הסכסוך הישראלי פלסטיני ", סמינריון אודות "צריכה ביקורתית - אופן סיקור הסכסוך הישראלי פלסטיני " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.