היישום אינו מחובר לאינטרנט

יסודות העבודה הסוציאלית - עולמו של הפונה

עבודה מס' 069905

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סיכום של תהליך תהליך האוריינטציה בהכשרה מעשית.

2,874 מילים ,12 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

יחס של כבוד לפונה ולעולמו מחייב התעניינות אמיתית בו ובעולמו. המטפל אמפטי מנסה כמיטב יכולתו להרגיש את מסגרת ההתייחסות הפנימית של המטופל ולראות את העולם דרך עיניו, כאילו היה זה עולמו הוא, מבלי לשכוח שהוא נבדל מהמטופל, כדי שיוכל להתקרב אליו ככל האפשר ולהבין יחד עמו את המתרחש (בנימין, 1998).
בעבודה זו אסכם את תהליך האוריינטציה שלי בהכשרה מעשית השנה. לאורך תהליך כתיבת העבודה אתבונן בעולמו של הפונה, על החוויה שלו כמקבל שרות והקשר עם עובדת סוציאלית, על החוויה שלי כנותנת שרות, המיומנות שהשתמשתי כמטפלת, אתמקד בדרך בה הפונה שלי סיפר את סיפורו, והתהליך שלי במקביל כאוספת מידע. לסיום, אתבונן בדרך בה יישמתי בפועל את התיאוריות שלמדתי, ומה אקח מההכרות שלי מהפונה הספציפי הזה לפונים הבאים.

תוכן עניינים:
מבוא
שאלה ראשונה-תיאור הפונה וההיכרות עמו
שאלה שנייה- איסוף מידע על הפונה
שאלה שלישית- סיפורו של הפונה
שאלה רביעית- החוויה של הפונה כמקבל עזרה
שאלה חמישית- החוויה של הפונה מנקודת המבט שלי
שאלה שישית- החוויה שלי מההכרות עם הפונה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ל' הופנה אליי להיכרות, על ידי המדריכה שלי, שהכירה בגדול את סיפור חייו, וחשבה כי זהו מטופל שההיכרות עמו תתרום ללמידה והאוריינטציה שלי, והן למטופל, בשלב הלימודי בו אני נמצאת. המפגשים כולם התקיימו בביתו של המטופל, בסלון, כשברוב המקרים גם אשתו הייתה נוכחת. התקיימו בסה"כ 8 מפגשים, כש-7 מתוכם בביתו, והמפגש האחרון התקיים בגינה של ל'.

תגים:

כליות · קשר טיפולי · עובדת סוציאלית · מחלות · משפחה · כרוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יסודות העבודה הסוציאלית - עולמו של הפונה", סמינריון אודות "יסודות העבודה הסוציאלית - עולמו של הפונה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.