היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסרטון הויראלי ב-יוטיוב ע"פ התיאוריה של ולתר בנימין

עבודה מס' 069883

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסרטון 'ריקוד הכניסה לחתונה של ג'יל פטרסון וקווין היינץ' עפ"י התיאוריה.

5,427 מילים ,15 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בשנת 1936, התפרסמה בברלין מסה מאת הפילוסוף ולתר בנימין "יצירת אמנות בעת השעתוק המכני" בה הרהר החוקר על השלכות והשפעות של הקדמה הטכנולוגית על אמנות בכל רבדיה.
המסה, למרות היותה קצרה מבחינת האורך, נגעה בנקודת רבות כמו האותנטיות של יצירת אמנות, מושג האורה של יצירת אמנות אותנטית, ערך הפולחן של יצירת מנות כנגד ערך התצוגה שלה בעת הטכנולוגיה שמאפשרת שעתוק מכני, ואת תפקידה של אמנות בעולם בו ניתן לעשות מספר אין סופי של עותקים כאשר ליצירת המקור אין שום השפעה או שליטה עליהם.
ביולי 2009, הועלה ליו טיוב סרטון שהפך תוך זמן קצר לסרטון ויראלי. בסרטון, הוצג ריקוד מיוחד של כניסה לחתונה של זוג צעיר ממינסוטה. מעבר ללהפוך לסרטון ויראלי ולהגיע למיליוני צופים ביו טיוב, הפך הסרטון למודל של שעתוק וחיקוי. עבר החל מאוגוסט 2009, הועלו ליו טיוב ריקודים דומים רבים. לעתים זה היה שעתוק של אותו הריקוד, ולעתים - יצירה "עצמאית" בהשראת הריקוד.
בעבודה הנוכחית, אתייחס לתופעת הסרטון של "הריקוד של כניסה לחתונת ג'יל וקווין" והפיכתו ליצירת אמנות משועתקת בעזרת התיאוריה של וולתר בנימין. אבדוק כל אספקט של התיאוריה ויישומו במקרה של הסרטון הויראלי הזה.

תוכן העניינים:
מבוא
1. סקירת ספרות:
1.1 התיאוריה של ולתר בנימין?
1.2 פרשנויות לתיאוריה של שעתוק טכני
1.2.1 הקשר בין אמנות לחברה
1.2.2 האורה
1.2.3 עבודת השחקנים
1.3 סרטונים ויראלים ברשת
2. תופעת הריקוד המיוחד של כניסה לחתונה ביו טיוב
2.1 סקירת התופעה
2.2 תופעה נוספת בעקבות תופעת "ריקוד הכניסה של ג'יל וקווין"
3. מתודולוגיה
4. דיון
4.1 האם ניתן להגדיר את הריקוד של פטרסון והיינץ כיצירת אמנות.
4.2 יצירת האמנות כביטוי של צורך חברתי.
4.3 סרטון ויראלי ושעתוק.
4.4 אורה
4.5 ביצוע יצירת אמנות בכנסיה
5. מסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בנימין גם מציע מושג חדש, "אורה", בהקשר לאוטנתיות של יצירת אמנות לפני השעתוק. הוא מתייחס לאמצעים הטכנולוגיים הזמינים ליוצרי סרטים, למבקרי קולנוע כז'אנר בגלל ה"תזזיות" שלו (לעומת ציור אשר לא זז לשום מקום), ואף מוצא שקהל צופים המאומן בצפיה בסרטים, לומד את אמנות ה"לעשות יותר מדבר אחד בו זמנית".

תגים:

יוטיוב · סרטוני רשת · youtube · חתונה · סרטונים ויראלים · אינטרנט · שעתוק · אמנות · שעתוק טכני · ויראלי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסרטון הויראלי ב-יוטיוב ע"פ התיאוריה של ולתר בנימין", סמינריון אודות "הסרטון הויראלי ב-יוטיוב ע"פ התיאוריה של ולתר בנימין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.