היישום אינו מחובר לאינטרנט

youtube - הטלוויזיה (החדשה) שלכם

עבודה מס' 066672

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של הסיבות שהביאו לפריחה של יוטיוב ואיך הדבר משפיע על יצירה קולנועית/אמנותית.

3,837 מילים ,15 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

האתר יוטיוב שהחל אך לפני שנתיים כמיזם צנוע של שני חבר'ה צעירים, שכל רצונם היה ליצור מקום שבו יוכלו להציג לראווה את סרטי הוידיאו הביתיים שלהם ממסיבת ליל אמש, הפך תוך חודשים ספורים לאתר בעל פופולאריות עצומה המכיל מיליוני סרטים. הפופולאריות הובילה עד מהרה לחיקויים ברחבי העולם כגון GOOGLE VIDEO , וגם בישראל הקטנה נוצרו אתרים כגון
,FLIX הממלאים את אותה פונקציה בסיסית - העלאת קבצי וידאו לרשת בצורה נוחה, ונגישות קלה למגוון רחב של תכני וידאו.

העבודה נכתבה כמאמר העוסק בהתפתחות של יוטיוב ואתרי וידאו דומים. היא מנסה להסביר את הסיבות שבגללן הפך יוטיוב לכה פופולרי למרות שהאמצעים הטכניים ליצירת וידאו ביתי והעלאתו למחשב קיימים כבר שנים רבות, וכמו כן היא מנסה להתחקות על ז'אנרים חדשים שצצו בעקבות יוטיוב ועל איך המדיה החדשה הזו משפיעה על עשיה קולנועית ואמנותית בכלל.

קטע מהעבודה:

נשאלת השאלה האם פלטפורמה זו מבשרת שינוי מהותי בתפישה החברתית, או שהיא בסך-הכל עוד ערוץ הפצה למוצרים טלוויזיוניים. מרשל מקלוהן (McLuhan) תבע את המושג הידוע "המדיום הוא המסר". הוא טען "שלכל מדיום - כלומר, לכל שלוחה המרחיבה אותנו - יש השלכות על האדם והחברה. השלכות אלו הן תולדה של קנה המידה החדש שמופיע בחיינו עם כל שלוחה המרחיבה אותנו, או במילים אחרות, עם כל טכנולוגיה חדשה" (13). אין ספק שטענותיו נכונות כשמנתחים את האינטרנט כמדיום כולל, אבל האם זה נכון גם לגבי פלטפורמה שהיא רק חלק קטן מהאינטרנט, האם היא יכולה להיחשב כמדיום חדש?

תגים:

מדיה חדשה · יוטיוב · וידאו

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא " youtube - הטלוויזיה (החדשה) שלכם", סמינריון אודות " youtube - הטלוויזיה (החדשה) שלכם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.