היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משברים תקשורתיים - מירי רגב ופליטות הפה

עבודה מס' 069833

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תיאורטי וניתוח תוכן באתרי החדשות.

10,408 מילים ,28 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

עבודה זו סקרה את סיפור המשבר של רגב וחקרה אותו בעזרת תיאוריות מעולם התקשורת (תיאוריית הבניית המציאות ותיאוריית סדר היום) ומעולם המשברים. אך קודם לכן, עבודה זו חקרה מספר שאלות והשערות חשובות בנוגע לרגב והתקשורת וחשפה כי התקשורת אכן הציגה חזית שלילית נגד מירי רגב, בשל סיבות כאלה ואחרות שיפורטו בהמשך.
עבודה זו בנויה באופן הבא: חלק 2 יסקור את הספרות הרלוונטית ויציג תיאור של שתי התיאוריות התקשורתית שנסקרו ושל התיאוריות מעולם המשברים. תיאוריות עולם המשברים מעניינות במיוחד וזאת משום שהתפתחותן "מספרת" את סיפור המקרה של רגב, כיצד ההתמודדות בזירות המדיה המסורתיות כבר אינה מסוגלת להעניק מענה למצב משבר. בנוסף, ספרות הפמיניזם והתקשורת נסקרה אף היא והצביעה על סיבות אפשריות לתדמית השלילית של רגב בתקשורת. חלק 3 יציג את הרקע למשבר ואת התגובה של מירי רגב אליו. בחלק 4 תוצג מתודולוגיית המחקר וחלק 5 יציג את ממצאי המחקר. חלקים 6 ו-7 ידונו ויסכמו את הממצאים תחת שני היבטים שונים- תיאוריות מעולם התקשורת ותיאוריות מעולם המשברים. בנוסף, בחלק 7 תוצג המלצה לאסטרטגיית התמודדות של מירי רגב עם המתקפה שחוותה ברשת החברתית.

שיטת המחקר העומדת בלב עבודה זו היא ניתוח תוכן באתרי החדשות הבאים באינטרנט: Ynet, NRG והארץ. אתרים אלה מייצגים את תקשורת המיין-סטרים ושייכים לגופי תקשורת המפרסמים גם את שלושת העיתונים בתשלום הגדולים בארץ. דרך מנוע החיפוש של כל האתר חיפשתי את ביטוי המפתח "מירי רגב" וסקרתי את הידיעות, טורי דעה והמאמרים שהופיעו עבור הח"כית מירי רגב. טווח תקופת החיפוש החל בתאריך ה-24.05.2012 והסתיים ב-25.07.2012, אז הפסיקו להופיע ידיעות בתקשורת הקשורות לנושא הסודנים וההתבטאות השנויה במחלוקת של מירי רגב.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 תיאוריות תקשורתיות
2.1.1 תיאוריית הבניית המציאות
2.1.2 תיאוריית סדר היום
2.2 תיאוריות בפיתרון משברים
2.3 פמיניזם ותקשורת
3. סיפור והתגלגלות המשבר
3.1 הרגע למשבר והעצרת בדרום תל אביב
3.2 התגובה של רגב למתקפה התקשורתית
4. מתודולוגיה
4.1 תהליך המחקר
4.2 שאלות המחקר והשערות המחקר
5. ממצאים
6. דיון ומסקנות
7. התנהלותה של רגב במשבר והצעה להתייעלות
7.1 הרקע של מירי רגב
7.2 רגב והתמודדותה מול המשבר
8. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את רשימת הידיעות ששימשו למחקר.

קטע מהעבודה:

לפי גרבנר "הטלוויזיה היא המדיום של הסוציאליזציה של רוב האנשים לתוך תפקידים והתנהגויות סטנדרטיות. התפקיד שלה, במילה אחת, הוא "חיברות" (Gerbner and Cross, 1976). בנוסף, לפי הוגה התיאורית הטלוויזיה הופכת למעשה "לבלתי נראית" ככל שהצפייה בה מרובה יותר, במובן של ביקורתיות הצופים למסרים העוברים בה.

תגים:

ניהול משברים · סודנים · תקשורת · גזענות · פליטים · מסתננים · רשתות חברתיות · ממים · הבניית המציאות · מתקפה תקשורתית · עיתונות · פוליטיקה · פוליטיקאים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משברים תקשורתיים - מירי רגב ופליטות הפה", סמינריון אודות "ניהול משברים תקשורתיים - מירי רגב ופליטות הפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.