היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייצוג מחאות בתקשורת

עבודה מס' 069819

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההבדל בסיקור מחאת הדיור בשבועיים הראשונים בין עיתון פופולארי לעיתון איכותי - הארץ לעומת ידיעות אחרונות- YNET.

9,804 מילים ,17 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו אבחן את אופן הסיקור של מחאת הדיור בשבועיים הראשונים בעיתון הפופולארי- Ynet"" (ידיעות אחרונות) לעומת העיתון האיכותי- "הארץ". סקירת הספרות תכלול שלושה ראשי פרקים: ראש הפרק הראשון יעסוק ב"ז'אנרים של עיתונות" ויחולק לשניים: "עיתונות פוליטית אז ועתה", ו"עיתונות איכותית מול עיתונות פופולארית". ראש הפרק השני יעסוק ב"מוחים ומחאה בתקשורת", וראש הפרק השלישי יעסוק ב"רשת והתקשורת".
בעבודה זו אני יוצאת מנקודת המוצא של אסכולת פרנקפורט (Marcuse, 1964) כאשר אטען כי ישנו מצב של תודעה כוזבת (Cloward, 2012).
מחקר זה יבדוק את ההבדל בין סיקור המחאה שנעשה על ידי עיתון ידיעות אחרונות לבין זה שנעשה על ידי עיתון הארץ. במחקר זה יבדקו 16 כתבות בסך הכל כאשר חצי מהן מן העיתון האחד, וחצי מהעיתון השני, החל מתחילת המחאה ועד שבועיים אחריה. על מנת לבחון את ההבדל אשתמש בניתוח כמותי (בולטות- priming) ואיכותני (מסגור- framing) של הכתבות על מנת לעמוד על ההבדל בסיקור מחאת הדיור בשבועיים הראשונים בין שני העיתונים (האיכותי לעומת הפופולארי).

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
1: ז'אנרים של עיתונות
א': עיתונות פוליטית- אז ועתה
ב': עיתונות איכותית מול עיתונות פופולארית
2: מוחים ומחאה בתקשורת
3: הרשת והתקשורת
מתודולוגיה
ניתוח והצגת ממצאים
חלק א'- מסגור: ידיעות אחרונות
חלק א'- מסגור: הארץ
חלק ב'- בולטות:
סיכום ודיון
רשימה ביבליוגראפית

קטע מהעבודה:

האנציקלופדיה לתקשורת (Grabe & Kleemans, 2013) מגדירה עיתונות צהובה כזו העוסקת בחדשות סנסציוניות, מפרה מושגים של הגינות חברתית, ודוחקת סיפורים חברתיים משמעותיים. תוכן החדשות בצהובון הינו משעשע, מרגש ומהנה בזמן שחדשות "ראויות" נועדו לשפר את הידע הפוליטי והחברתי של הקהל על ידי פנייה שלא דרך הרגש.

תגים:

סמינר · ייצוג מחאות · עיתון פופולארי · עיתון איכותי · ידיעות אחרונות · הארץ · YNET · המחאה החברתית · ייצוג תקשורתי · מחאת הדיור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייצוג מחאות בתקשורת", סמינריון אודות "ייצוג מחאות בתקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.