היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת השבתת הטיסות בשבת על הכנסות אל על

עבודה מס' 069809

מחיר: 326.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הענף ובדיקה אמפירית באמצעות מודל רגרסיה.

7,428 מילים ,13 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו נסקור את תעשיית התעופה על ממדיה השונים, נתמקד בהתפתחויות וטכנולוגיות שנכנסו לפעולה לאחרונה והובילו לשינויים נרחבים בתעשייה זו (לדוגמא- חברות הטיסות הזולות, האינטרנט) ועל אסטרטגיות התמודדות בהן משתמשות חברות התעופה הגדולות השונות, נביט על הסביבה הרגולטורית והתחרותית של אל על בישראל ונערוך מחקר אמפירי שינסה להתחקות אחר השפעת ההחלטה שלא לעבוד בשבתות וחגים על רווחיות אל על.
העבודה בנויה באופן הבא- פרק 2 יציג את הרקע התיאורטי על תעשיית התעופה, התפתחויות וטכנולוגיות שנכנסו לתוקף בשנים האחרונות ויביט על אל על ומאפייני סביבת הפעולה שלה בישראל. הפרק השלישי יציג את המחקר האמפירי שבוצע ואת תוצאותיו. הפרק הרביעי ידון בממצאים ויסכם.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. רקע תיאורטי
2.1 התפתחות תעשיית התעופה המסחרית בעידן המודרני
2.2 טכנולוגיה והתפתחויות בשנות ה-2000 של תעשיית התעופה
2.3 אל על והסביבה התחרותית והרגולטורית בישראל
3. מתודת המחקר ותוצאות
4. דיון ומסקנות
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המחברים Hassin and Shy (2007) סיווגו את ההשפעות של שיתוף הקודים תחת שני סוגי השפעות. הראשון הוא תפעול מקביל - שתי החברות המתחרות על אותו המסלול חותמות על הסכם שיתוף-קודים ומשפרות את התכיפות של הטיסות בעיני הנוסעים. הסוג השני הוא "תפעול משלים" המוביל לעלייה במספר טיסות הקונקשן.

תגים:

תעופה · אמפירי · רגרסיה · רווחים · עונתיות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השבתת הטיסות בשבת על הכנסות אל על", סמינריון אודות "השפעת השבתת הטיסות בשבת על הכנסות אל על" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.