היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרעת אישיות גבולית

עבודה מס' 069768

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים על הגורמים והטיפול בהפרעה.

4,993 מילים ,7 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

המחקר על הפרעת אישיות גבולית פרוס על תחומים רבים כפי שנסקר בעבודה זו, אולם הוא אינו מתקדם באופן כללי בהשוואה להפרעות אחרות כמו סכיזופרניה או דכאון. הרוב המוחלט של הניסויים שנסקרו אינם בעלי קביעות חד משמעיות לגבי ההפרעה ובחלק מהמקרים הם אף סותרים אחד את השני.
ניתן לומר מסקירת הספרות, כי לא קיימת הסכמה לגבי הבסיס ההפרעה, גם השערת הת.ת איננה מאוששת על ידי כל המחקרים שנסקרו ונדרשים ניסויים התנהגותיים נוספים כדי להגיע להבנה מעמיקה יותר בדבר הרלוונטיות של השערה זו.

תוכן עניינים:
מבוא
1.1 אבחון ההפרעה
1.2 גורמי התפתחות
1.3 טיפול בהפרעה
2. מחקר
2.1 מחקר של גורמי ההתפתחות הביולוגים/הקוגניטיביים.
2.2 מחקר טיפולי
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אבחון ההפרעה הינו גורם יחסית מסובך עקב הבעיתיות באבחון הפרעות אישיות באופן כללי ובכך שהתסמינים של הפרעה זו נמצאים בקומורבדיות עם מספר רב של הפרעות הן על ציר I והן על ציר II (Doering et al, 2010). ככל שמספר הסימפטומים המשותפים בין הפרעות גדול יותר קש יותר לאבחן את ההפרעה בצורה מהימנה. על פי ה DSM בגירסתו הרביעית, ישנם תשע סימפטומים שהמצאותם של חמישה מובילה לאבחון ההפרעה.

תגים:

סכיזופרניה · דיכאון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרעת אישיות גבולית", סמינריון אודות "הפרעת אישיות גבולית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.