היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון חבילת טיול לתאילנד

עבודה מס' 069722

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנון טיול של 8 ימים.

5,100 מילים ,2011

תקציר העבודה:

הטיול המוצע לתאילנד הוא טיול בן 8 ימים מלאים. הטיול יהיה בצפון תאילנד ובעיר הבירה, בנקוק, וסביבתה. בשל הזמן הקצר המוקצב לטיול במדינה כה גדולה, החלטתי לרכז את הטיול בצפון ובבירה שכן לדעתי הדרום והאיים דורשים טיול משם עצמם. הטיול מתאים לכל הגילאים, למשפחות, חברים ויחידים. הטיול מציע אטרקציות שונות החל ממוזאונים, שיט, ביקור בחוות, חיות, סיורים בשווקים ועוד. מומלץ כי המשתתפים בטיול יקחו חלק בכל הפעילויות וזאת כדי לטעון מהחוויה שתאילנד המגוונת מציעה לנו.
כמו-כן, ישנן פעילויות אופציונאליות שמוצעות בד"כ בשעות הערב ולרוב הן אינן כלולות בחבילה ולכן הרוצים להשתתף בהן נדרשים לשלם תוספת שהיא לא יקרה ביחס למה שמוצע בשוק (אם תלכו למקום ללא מדריך).
הטיול כולל לינה במלונות, ארוחת בוקר, הסעות, כניסה לאתרים. ישנם מקומות בהם המטיילים יצטרכו להוסיף תשלום על כניסה או על הסעה (וזאת בפעילויות האופציונאליות). בנוסף, ישנן מספר פעמים בהן ארוחת הערב או הצהריים תהיה כלולה במחיר, אך ברוב הפעמים המטיילים יצטרכו לקנות את ארוחת הצהריים או הערב לעצמם. בסוף כל יום המדריך ילווה את הקבוצה למלון וימתין בלובי כחצי שעה לפניות של המטיילים ולענות על שאלות או בקשות.

העבודה מסודרת על פי ימים, כשבכל יום מתוארות הפעילויות המרכזיות.

קטע מהעבודה:

יום שני:
פעילויות מרכזיות: סיור בצ'אנג ראי ובכפרים הסובבים.
ארוחת בוקר, הכלולה במחיר ששילמו האורחים, מוצעת לאורחי המלון כל בוקר החל משעה 6:30.
בשעה 8:00 ניפגש בלובי של המלון ונעלה לאוטובוס.
תחנה ראשונה היא מוזיאון שבטי ההרים הנמצא בעיר. במוזיאון ישנה תצוגת תלבושות, כלי עבודה ועבודות יד של שבטי ההרים. במקום מוקרן סרט קצר, העושה קצת סדר במגוון השבטים והמנהגים וזאת כדי לתת רקע על מה שאנו עתידים לראות בהמשך היום.

תגים:

תיירות · תאילנד · טיול מאורגן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון חבילת טיול לתאילנד", סמינריון אודות "תכנון חבילת טיול לתאילנד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.