היישום אינו מחובר לאינטרנט

עיקרון המאבק הבלתי אלים - מרטין לותר קינג

עבודה מס' 069621

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הדרכים בהן השתמש מרטין לותר קינג בהנהגת המהפכה החברתית.

10,162 מילים ,20 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מרטין לותר קינג לחם למען שוויון זכויות לשחורים והנהיג מהפכה חברתית לא אלימה להשגת מטרותיו. אומנם, קמו מתנגדים רבים, אך הוא הצליח לתרום תרומה משמעותית בנושא.
בעבודה זו אבחן מהן הדרכים בהן השתמש, מרטין לותר קינג, בהנהגת המהפכה החברתית, על פי אוטוביוגרפיות שנכתבו עליו וספרים ומאמרים שהשפיעו על דרכו להשגת המהפכה החברתית שחלם עליה.
עבודה זו תבדוק מספר נושאים: סקירה אודות קינג מי היה מה אפיין את דמותו, מקורות ההשפעה על המאבק הבלתי אלים, עמו מזוהה מרטין לותר קינג. הדרכים בהן השתמש, מרטין לותר קינג, בהנהגת המהפכה החברתית מחזון למציאות- השפעותיה של מהפיכת "מרטין לותר קינג" על המציאות האמריקאית.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א - סקירה ביוגרפית
פרק ב - מקורות ההשפעה על המאבק הבלתי אלים, עמה מזוהה מרטין לותר קינג
פרק ג - הדרכים בהם השתמש, מרטין לותר קינג, בהנהגת המהפכה החברתית
פרק ד - מחזון למציאות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

1. דמויות שהשפיעו על קינג
כמרים נוצריים - דר' מייס נשיא הקולג' וד"ר ג'ורג קלסי מרצה לפילוסופיה ודת שניהם כמרים משכילים, אשר גרמו לו לעצור לחשוב והתוו את דרכו. בן תשע עשרה סיים לימודיו בקולז' והיה מוכן להיכנס לסמינר לכמרים(32).
פילוסופים- בשנת 1948 קינג מתחיל ללמוד בסמינר תיאולוגי קרוז במהלכו חיפש שיטה לביעור הרוע החברתי.
...

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיקרון המאבק הבלתי אלים - מרטין לותר קינג", סמינריון אודות "עיקרון המאבק הבלתי אלים - מרטין לותר קינג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.