היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון עסקי - חברת NEO

עבודה מס' 069569

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת כיווני ההתפתחות של חברת NEO בשנים הקרובות, במטרה לעצב תוכנית מאורגנת להמשך התפתחות החברה וכדי להתוות דרכי פעולה פיננסיים כגון השקעות בתשתית וציוד.

5,530 מילים ,2013

תקציר העבודה:

התכנית נכתבת כדי לבחון את כיווני ההתפתחות של חברת NEO בשנים הקרובות, כדי לעצב תוכנית מאורגנת להמשך התפתחות החברה וכדי להתוות דרכי פעולה פיננסיים כגון השקעות בתשתית וציוד.
כמו- כן בשל שינויים מהותיים בתפקוד החברה (עיסוק, מחזור הכנסות, משאבים דרושים) ותנאי שוק חדשים ושונים יש צורך לערוך תוכנית עסקית חדשה ומעודכנת.
אצפה ממקבל ההחלטות בחברה להיעזר בתכנית העסקית כדי להעריך את המצב הנוכחי ולהשתמש בתכנית ככלי חיזוי, תכנון והקצאת משאבים לפעילות החברה. מטרה נוספת היא "חיסול" תחומים לא כלכליים בפעילות החברה לעומת פיתוח תחומים רווחיים חדשים.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. פרופיל החברה
3. השירות
4. השוק ותוכנית השיווק
5. תוכנית תפעול וכ"א
6. השקעות בציוד ונכסים
7. תוכנית פיננסית
8. נספחים

קטע מהעבודה:

מחזור חיי השירות-
פלח שוק חתונות - בכל שנה ישנו "גל" חדש של מתחתנים.
חלקם מקבלים המלצות של 2 שנים אחרות, אחרים מושפעים מהמלצות מקומות וכוחות השוק שחושפים עבורם נותני שירות בר מתוך אינטרסים ועסקאות פנימיות.

תגים:

תוכנית עסקית · תוכנית שיווק · תוכנית תפעול · קייטרינג · הסעדה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון עסקי - חברת NEO", סמינריון אודות "תכנון עסקי - חברת NEO" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.