היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות צרכנים

עבודה מס' 069333

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הפרסומת של סמינר הקיבוצים "תהיה בן אדם" תוך יישום מושגים מתוך הפסיכולוגיה ההתנהגותית.

1,739 מילים ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו כוללת ניתוח של הפרסומת על פי: "אפקט הפיתיון", מוטיבציה, צרכים והנעה, חקר מניעים - הגישה הפסיכואנליטית של פרויד ופרדוקסים המאפיינים מניעים של הצרכן הישראלי.

קטע מהעבודה:

לפי מדרג הצרכים של מסלו, המהלך השיווקי שבסרטון הפרסומת נועד להשפיע ולענות על הצורך בהערכה. בתחילת הפרסומת, מכללת סמינר הקיבוצים מציגה את ערכי ההצלחה כדבר שלילי (מי שמצליח גורלו להיות צבוע, דורסני וכו').

תגים:

סטודנטים · פלחי שוק · פרסומות · אריאלי · רציונאליות · ראציונאליזם · הטיות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.