היישום אינו מחובר לאינטרנט

"שבתות וחגים"

עבודה מס' 069319

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסדרה.

3,993 מילים ,11 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

הסדרה שבתות וחגים, אותה בחרנו לנתח, אינה סדרה רגילה. הסדרה מביאה בצורה מקורית וייחודית את סיפורם האישי של קבוצת חברים בני שלושים אך אם זאת משלבת את אותם סיפורים, דמיוניים כביכול, עם אירועים אמיתיים מחיי החברה הישראליים שאכן התרחשו במציאות. ההתמודדות של הגיבורים עם מצבים ומקרים שכל אחד מאיתנו הצופים מתמודדים איתם ביומיום, מביאה להזדהות, להרגשת סולידאריות ובעיקר להנאה מרובה בעת הצפייה.
בחרנו לנתח סדרה זאת כיוון שהיא היוותה אצלנו, יותר משאר הסדרות, אבן מחלוקת לגבי טיבה. שנינו הסכמנו שהיא סדרה בעלת תסריט הכתוב בצורה ייחודית, אך נוצר בינינו וויכוח לגבי אופן העברת המסר בסיפורים, לגבי הצילום ולגבי בחירת האלמנטים המתאימים לכל סצנה. מתוך השיח שנוצר, לא רק בין שנינו, באותה תקופה בה הסדרה הייתה מוקרנת, ניתן לראות שהסדרה הייתה משמעותית ומעניינת מספיק שתמשוך אליה הדים של התעניינות וביקורת, אם חיובית ואם שלילית.

רצף הפרקים: עונה 4.
פרק 40: רפי ואלה עוזרים לאבי לוי, חבר ילדות של רפי שחזר בתשובה, לחזור לביתו לאחר שגזר על עצמו תענית דיבור. דניאלה מתאהבת בשותף שלה לדירה ולא מצליחה להתמודד עם זה.
פרק 41: יואל קם מהשלושים על אביו ומתרגל לחיי הרווקות בדירתו החדשה, פוגש אישה צעירה שעוזרת לו להשתחרר ולעשות דברים שמעולם לא העיז. רפי ואלה נפגשים לארוחת ערב עם אלון, הבן זוג האחרון של אלה. שירה נפגשת עם פסיכולוגית בניסיון להתמודד עם הגירושים ליואל.
פרק 42: דורון, אחיו של רפי, ומרים אשתו דנים בעתידם הכלכלי. רפי מבקר את שירה ומספר לה על הריחוק בזוגיות שלו עם אלה. אלה לוקחת עבודה חדשה במחקר ושם היא פוגשת את אלון.

קטע מהעבודה:

ייצוג המשפחה:
הייצוג המשפחתי שמתואר בסדרה אינו של משפחות מסורתיות, אלא מוצגות לנו משפחות תל-אביביות בעלות מבנה מודרני. רפי ואימה של דניאלה גרושים, רפי ואלה מגדלים יחדיו ילדה ללא נישואים, יואל ושירה גם הם גרושים, ויואל מנהל כל מיני מערכות יחסים קצרצרות עם נשים צעירות ממנו.

תגים:

סדרות · דרמה · ניתוח תוכן · טלוויזיה · טלביזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""שבתות וחגים"", סמינריון אודות ""שבתות וחגים"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.