היישום אינו מחובר לאינטרנט

פירוק חברות

עבודה מס' 069247

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית.

2,679 מילים ,5 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודה זו אתמקד בתהליך פירוק חברה, מטרת הפרוק, כיצד מתבצע תהליך הפירוק ועל ידי מי הליך זה מתבצע. על מנת להבין את מטרת הפירוק, בחרתי להסביר בתחילה את דיני הפירוק ומטרתם. לאחר שנבין את המושג פירוק, אפרט את סוגי הפירוק השונים, העילה לפירוק חברה וכיצד מתנהל ההליך. בכדי להבין את תהליך פירוק החברה, חשוב להבין מדוע תפקיד המפרק הינו תפקיד חיוני ונחוץ, ובמקביל להסביר את תפקידי המפרק, סוגי המפרקים וסמכויותיהם.

תוכן:
מבוא
מטרת דיני הפירוק
סוגי הפירוק
מפרקים - סוגים סמכויות ותפקידים
חקירת התמוטטות החברה
חקירה פומבית
חקירה פרטית
מועד תחילת הפירוק
סיום הפרוק
סוף דבר
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

דיני הפירוק עוסקים בעיקר בדיני חדלות הפירעון של חברות אשר הגיעו לסף דרכן הכלכלית ואינם מכוונים לחברות כשרות פירעון, מאחר שהחסר הפיננסי הוא זה שלרוב גורם את הצורך להסדיר את מערכת התביעות של בעלי העניין כלפי החברה. במהלך תהליך הפירוק נעשים ניסיונות לאחד את כל נכסי החברה ולחלקם בין בעלי העניין.

תגים:

דיני פירוק · פשיטת רגל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פירוק חברות", סמינריון אודות "פירוק חברות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.