היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול השיווק - פלסאון

עבודה מס' 069180

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת אסטרטגיה עתידית.

5,255 מילים ,8 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

חברת פלסאון מפעלי מעגן מיכאל בע"מ (חברה פרטית), הוקמה בשנת 1963, על-ידי קיבוץ מעגן מיכאל (בבעלות מלאה). במהלך השנים, שינתה החברה את מעמדה המשפטי מספר פעמים, עד שבראשית שנת 1997, הנפיקה את מניותיה בבורסה בתל אביב, הפכה לחברה ציבורית ושינתה את שמה לפלסאון תעשיות בע"מ (להלן: "פלסאון" או "החברה"). כיום כ-69% ממניות החברה נמצאות בידי קיבוץ מעגן מיכאל, כ-21% מהמניות מוחזקות בידי הציבור וכ-10% בידי גופים מוסדיים.
בשל העובדה שפלסאון משווקת את מוצריה למספר רב של מדינות, היא נוקטת במדיניות של פיזור הסיכונים, ככל האפשר. יחד עם זאת, בשים לב לכך שמרבית מוצרי הקבוצה הם תשומות להשקעות - בתשתיות להולכת מים וגז, להקמת מערכות השקיה, להקמת מבנים לעופות או חידוש ציוד, הרי שפלסאון, באופן טבעי, מושפעת מתנודות ביקוש בשווקים השונים, הנובעות מהאצת ההשקעות בתשתיות מחד או האטה כלכלית מאידך.

ברצוננו לבדוק מהם השווקים בהם רוכשים את מוצרי חברת פלסאון, על מנת לדעת לאן להפנות את מאמצי השיווק והמכירות ולאילו תחומים חדשים/נוספים על החברה להתפתח. לצורך כך, אנו נדרשים לבצע פילוח שוק. פילוח השוק של חברת פלסאון הוא בעייתי ומורכב כיוון שמדובר במגוון רחב ביותר של מוצרים.

המוצר המוצע: מערכת המספקת פתרון יעיל ואסתטי למיקום הסיפון (צינור גמיש, המחבר בין שני מיכלים, הנמצאים זה מעל זה, לצורך העברת נוזלים ומניעת הפצת ריחות), במערכות דלוחין קיימות וחדשות, בבתי מגורים ובתי עסק.

תוכן עניינים:
פרק א' - כללי
פרק ב' - ניתוח מודל S.W.O.T
פרק ג' - בחירת שוק המטרה
פרק ד' - המוצר המוצע והתאמתו לשוק המטרה
פרק ה' - תמהיל התקשורת השיווקית

קטע מהעבודה:

לאור האמור בסקירת פילוח השוק לעיל ולאור אופיים של מוצרי החברה (שברובם אינם נמכרים במישרין לצרכן סופי, לא כל שכן ללקוח פרטי), אנו נתמקד בעבודה זו בפלח השוק המיועד לצרכן הפרטי, באשר בהתאם למפורט לעיל, אנו מזהים פוטנציאל גידול ו"מנוע צמיחה" שניתן לממשו למכירות והשאת רווחי החברה.

תגים:

שיווק · ניהול השיווק · S.W.O.T · תקשורת שיווקית · ניתוח שוק · אינסטלציה · פלסטיק · מוצרים סניטריים · צמרת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול השיווק - פלסאון", סמינריון אודות "ניהול השיווק - פלסאון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.