היישום אינו מחובר לאינטרנט

השלכותיה של הטכנולוגיה בארגון על הניהול

עבודה מס' 069172

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בהיבטים ניהוליים של שימוש בטכנולוגיה בארגון.

6,372 מילים ,25 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

לאור התפתחות העידן הטכנולוגי בעולמנו, ארגונים אשר רוצים להסתגל לסביבה המשתנה של עולם העסקים, צריכים לנצל הזדמנויות של שינויים וחידושים לרווחיותם ולהצלחתם. בעבודה זו אתמקד בחשיבותם הרבה והשנויה במחלוקת של השינויים הטכנולוגיים במסגרתם של הארגונים, וליתר דיוק, בסוג שינוי רחב ומקיף יותר בשיטות העבודה, שיטות ניהול העובדים ובחיסכון במשאבים.
הטמעת הטכנולוגיה ושימוש בכליה השונים, מייעלת ומשפרת במידה רבה את תפקודו התקין של הארגון, ובעלת חשיבות רבה לצורך הישרדותו והצלחתו, בתנאי סביבה עסקית-דינאמית ורבת שינויים.
בעבודה זו אדון בהשלכות הרבות של שימוש בכלי הטכנולוגיה בארגון על ניהולו.
ניתן להבין מעבודה זו, כי ההתפתחות הטכנולוגית לא משפיעה רק על הניהול בארגון אלא גם על עובדי הארגון ואופן עבודתם.
לאורך העבודה, בפרק הדיון, אדון בשימושיה השונים של שיטת הניהול הווירטואלי החדשה כחלק עיקרי בעבודתם של עובדים בארגון ומנהליו, אשר לה יתרונות וחסרונות משלה.
בשלב הראשון, אסביר על המושג "ארגון" ומהי משמעותו, ובהמשך אפרט על המושג "טכנולוגיה" והטמעתה בארגון. זאת על מנת להבין את חשיבותם והשפעתם של השינויים הטכנולוגיים על היבטים שונים בתפקוד הארגון.
בשלב שני, אציג הסברים שונים בנוגע לסיבות המניעות ומאלצות ארגונים לביצוע שינויים וחידושים, והקשיים הרבים, אשר עומדים בפניהם בדרך לביצועם.
בנוסף אציג את הדרכים והשיטות, שבהן נוקטים הארגונים בכדי להוציא לפועל את תהליך השינויים והטמעת הטכנולוגיה, וההשלכות של כך על הניהול בארגון.
השלב השלישי, עוסק במפורט ובאופן מעמיק ביותר בשיטת הניהול הווירטואלי: מה היא כוללת, מהי השפעתה וממה היא מורכבת.

ראשי פרקים:
1. מבוא
2.סקירה ספרותית
2.1. ארגון
2.2. טכנולוגיה והטמעתה בארגון
2.2.1 תחרות גלובלית
2.2.2 מערכות תומכות
2.2.3 טכנולוגיות חדשות-תקלות חדשות
2.3. שינוי וחידוש
2.3.1 התנגדות לשינויים
2.4. השפעות השינויים הטכנולוגיים על המנהל
2.5. שיטת ניהול ווירטואלי
3. הנחות
4. דיון ומסקנות
5. סיכום והמלצות
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המושג "ארגון" מתייחס לכל מערכת חברתית העוסקת בהפקה שיטתית ומתמשכת של מוצרים ושירותים, באמצעות מחזורי פעילות תכליתית של בני אדם, ומתקיימת כתוצאה מיחסי-חליפין עם הסביבה שבמחיצתה היא פועלת. מלבד זאת ארגון הוא יחידה חברתית, או קבוצה אנושית, הנבנית ומשתנית מתוך כוונה לחתור להגשמתן של מטרות מסוימות.

תגים:

ניהול טכנולוגיה · שינוי ארגוני · ניהול ווירטואלי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השלכותיה של הטכנולוגיה בארגון על הניהול", סמינריון אודות "השלכותיה של הטכנולוגיה בארגון על הניהול" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.