היישום אינו מחובר לאינטרנט

הצגת נשים בתקשורת

עבודה מס' 069136

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של הנושא.

1,487 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

אמצעי התקשורת הם אחד האתרים המרכזיים שבאמצעותם ניתן לבחון את מעמדן של הנשים בחברה. התקשורת מציגה תמונת עולם בה נותרות הנשים בשולי העשייה החברתית, כלכלית, פוליטית ותרבותית. טענה זו הדנה במיקום הנשים בתקשורת מתבססת על סמך מחקרים רבים שנעשו בין היתר בישראל. (למיש, 1997).
אף על פי שנראה לעין, כי הנשים מוצגות בתקשורת בתדירות גבוהה יותר, עדיין ניתן לראות פער שלילי בהופעתן של הנשים בתקשורת לעומת הגברים. בעבודתנו נבחן את הפמיניזם בתקשורת, נציג דוגמאות ומחקרים אשר ידגימו וימחישו את התופעה בתחומי החיים השונים. נבחן את הצגתן של נשים לעומת גברים בתחומים כמו הופעה בתקשורת, בפרסומות ובמאבקי הכוחות בין המינים. תחילה נבחן כיצד החל להתעורר הפער, יסודותיו של הפער, הניסיונות להביא לשינוי בתופעה ומה ניתן לעשות על מנת לצמצם את הפער.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א - ייצוג הנשים בתקשורת.
פרק ב - ראשית הפער ויסודותיו בחברה הישראלית.
פרק ג - דרכים לצמצום הפער.
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

התקשורת משייכת את האישה אל המרחב הפרטי הביתי, ואילו את הגברים, משייכת התקשורת אל המרחב הציבורי והחברתי. ערכים אנטי נשיים פטריארכאליים רבים, נטמעים בחברה וזאת תודות לתכנים המשודרים והכתובים ,אותם מעבירה התקשורת. (ישי, 1996).

תגים:

אשה · נשים בפרסום · פרסומות · תקשורת שיווקית · פמיניזם

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצגת נשים בתקשורת", סמינריון אודות "הצגת נשים בתקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.