היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "מקס ברנר"

עבודה מס' 068935

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אסטרטגיה עסקית והצעת תכנית שיווק לחברת מקס ברנר

4,065 מילים ,10 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודה תוצג בחינה של רשת מקס ברנר על רקע תנודות כלכליות של העת האחרונה ולאור האסטרטגיה העסקית והשיווקית שלה. העבודה מציגה את נתוניה הנוכחיים, את סביבת המקרו והמיקרו, את השפעתם של משברים כלכליים וכן סקירה מפורטת של נקודות חולשה וחוזק (SWOT) של העסק. בנוסף, ייבחנו תיאוריות שונות ויוצגו נתונים שיתמכו בביסוס תכנית שיווק חדשה לצד מתודות מוכרות למדידת היעילות של התכנית המוצעת. מטרתה של תכנית שיווקית כפי שתובא להלן, היא לזהות את הצעדים הנדרשים להעצמתם של יחידות אסטרטגיה עסקית חזקות שבהן מוטב לחברה להשקיע. במסגרת יישום התכנית, יוצגו מרכיבים הקשורים בשוק המטרה של רשת מקס ברנר, במיצובה מחדש וכן ברענון של קווי מוצר.
על רקע הסקירה של שתי זירות הפעילות של הרשת, הישראלית אל מול הזירה הבינ"ל", אנסה להביא כלים לחיזוי מעמדה הצפוי של כל יחידה, במקביל לשלב במחזור החיים בו מצויה, כפי שהורחב במבוא לתכנית זו.

קטע מהעבודה:

כשנשאל עודד ברנר לגבי רוחיות החברה ענה "תלוי מה. השוקולד ברים כן, אבל העסק לא. ההשקעות בו אדירות. חלק מההשקעה זה לתחזק את המותג כי רוצים להוביל אותו קדימה וזה גורם בסוף להפסד" (מתוך ראיון עם עודד ברנר שנערך ע"י רותי רוסו בעיתון מעריב, מה 7.2.2009).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "מקס ברנר"", סמינריון אודות "חברת "מקס ברנר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.