היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכניות הגנה בארה"ב מפני נשק ביולוגי

עבודה מס' 068870

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח תוכניות ההגנה בארה"ב מפני התקפת נשק ביולוגי בעקבות השימוש בחיידקי גחלת בפיגועי ספטמבר 2001.

3,222 מילים ,11 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

טרור ביולוגי, המכונה בלעז "ביו טרוריזם", הנו סוג של טרור המערב מרכיב ביולוגי בנשק בלתי קונבנציונלי הפוגע קשה בסביבה, במים או במזון ועלול לגרום למחלה באדם, בבעלי חיים, בצמחיה, או בכל אורגניזם חי. פגיעתו של הטרור הביולוגי נעה בין חומרה קלה ועד לקטלנית, מפגיעה באדם בודד ועד לאוכלוסייה שלמה תוך אפשרות לגרימת נזק למערכת האקולוגית והכלכלית.
הנשק הביולוגי הוא ההרסני ביותר מבין הנשקים להשמדה המונית והוא דורש מכשור מתוחכם וזמין לזיהוי החומר הביולוגי ומשאבים אנושיים וכלכליים אדירים להתגבר עליו.
אירוע טרור ביולוגי בעיר גדולה שקול בחומרתו לשימוש בנשק גרעיני והוא מועדף בעיני טרוריסטים הן בשל זמינותו, קלות הביצוע והשגת תשומת הלב הרצויה בעת השימוש בו.

הטרור הביולוגי הפך ל"סכנה ברורה ומיידית" בעבור כל מדינה המתמודדת עם איום מתמשך של אירועי טרור. מדינות אלו נדרשות להתמודד עם הצורך לזהות ולמנוע אירועים מסוג זה ולשפר את המודעות והמוכנות של מערכות בריאות הציבור לזהות ולטפל באירועים מסוג זה.

תוכן העניינים:
פרק ראשון - טרור ביולוגי
פרק שני - ההיסטוריה של הטרור הביולוגי
פרק שלישי - השימוש בטרור ביולוגי בספטמבר 2001 בארה"ב
פרק רביעי - פיתוח תוכניות ההגנה בארה"ב מפני מתקפת נשק ביולוגי
פרק חמישי - סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שני המכתבים הראשונים נשלחו ב- 18 לספטמבר למערכת ה"ניו יורק פוסט" ולטום ברוקאו מה-NBC. שני המכתבים האחרים נשלחו ב- 9 לאוקטובר נשלחו למשרדיהם של הסנטורים טום דאשל ופטריק ליהי. המכתב שנשלח לסנטור דאשל נפתח באחד המשרדים וכל אנשי הקומה נחשפו לאבקה. המכתב השני לא נפתח(15).
המכתבים נשלחו לבדיקה מעבדתית. בשני המכתבים הראשונים התגלתה תערובת של חיידקים ונבגים. בשני המכתבים האחרונים איכות הנבגים הייתה גבוהה - החלקיקים היו קטנים מאוד וטופלו בחומר מונע התגבשות.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכניות הגנה בארה"ב מפני נשק ביולוגי ", סמינריון אודות "תוכניות הגנה בארה"ב מפני נשק ביולוגי " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.