היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרשת יצה- הסרט הדוקומנטרי "ממלכת הסוד"

עבודה מס' 068777

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בצנזורה הצבאית בישראל והשפעותיה על סיקור פרשת יצה והסרט ממלכת הסוד.

2,265 מילים ,9 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

ניתן לומר רבות על התנהלות התקשורת הישראלית בפרשייה זו, על אף איסורי הפרסום החמורים שנתלוו אליה. בתחומים הנוגעים לביטחון המדינה, הנטייה לפעול בעמימות הכוללת בלית ברירה גם עמימות תקשורתית היא מאפיין מרכזי בתקשורת הישראלית. הדיון והויכוח סביב הקונפליקט האתי-ביטחוני הכולל גם התייחסות לזכויות הבסיסיות ביותר של אדם ושל תקשורת- חופש הביטוי עולה אינספור פעמים על במת הדיון הציבורי, המשפטי והתקשורתי במדינה בה נושאי הביטחון הם כה רגישים וקיימת מערכת חזקה ביותר של צנזורה אשר היא צנזורה צבאית וידה על העליונה בכל הקשור למתפרסם במדינה, גם אם צנזור מידע עלול לפגוע בחופש הביטוי וחופש הציבור למידע.
אך ענייננו בפרשייה זו אינו בה באופן ישיר אלא בפרשייה נוספת המתלווה אליה, ואשר העלתה את פרשת יצה לכותרות ל"סיבוב נוסף" וזהו הדיון המדובר בקשר לסרטו הדוקומנטרי של ניר טויב, "ממלכת הסוד", העוסק בפרשת יצה.

קטע מהעבודה:

קשה מאוד להחזיק בעמדה חד-משמעית כלפי היחס צנזורה-תקשורת בישראל. כסטודנטית לתקשורת, וודאי שאני רואה חשיבות גדולה בחופש המידע וזכות הציבור לדעת. וודאי כי העיתונות והתקשורת חייבות להוות מערכת ריסון על מנת שהמדינה לא תחזור לימי השידור הציבורי בהן הזירה התקשורתית הייתה כבובה על חוט בידי המדינה, אשר הייתה בעליה של התקשורת. אך לאור ייחודה של ישראל, דווקא כאן עדיין לדעתי יש מקום לקיום צנזורה על מנת לשמור על אינטרסים ומידע אשר חשוב למדינה לשמור לעצמה. גם אם לעיתים זה במחיר של פסילת תכנים.

תגים:

פרשת יצה · ממלכת הסוד · מדיה · צנזורה צבאית · דוקומנטרי · תקשורת המונים · חופש העיתונות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרשת יצה- הסרט הדוקומנטרי "ממלכת הסוד"", סמינריון אודות "פרשת יצה- הסרט הדוקומנטרי "ממלכת הסוד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.