היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסיבות והגורמים לשלטוט ערוצים בעת מבזק פרסומות

עבודה מס' 068691

מחיר: 471.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ומחקר כמותי (שאלון עמדות).

3,218 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

תופעת ה-zapping הינה הבעיה החמורה ביותר שבפניה ניצב המפרסם בטלוויזיה. העובדה כי צופים רבים רואים תוכנית מסוימת, אינה מעידה כי יצפו גם בפרסומות המוקרנות במסגרתה, לפניה או אחריה. כיום יש לצופה אמצעים רבים שבגללן תופעת ה-zapping נפוצה כל כך. אמצעים אלו הם: מכשיר השלט הרחוק וריבוי הערוצים המאפשרים מעבר מהיר לאלטרנטיבות רבות ומגוונות. מעבר בין הערוצים בזמן פרסומות עלול להוריד השקעה של עשרות אלפי דולרים לטמיון, ולכן הפרסום הטלוויזיוני מחייב מאבק מתמיד על תשומת לבו של הצופה.

במחקר זה נעסוק בתופעת ה- "Advertising Avoidance" - "התחמקות מפרסומות" - התופעה מתארת מצב שבו אנשים רואים בפרסומות אליהן נחשפו כמטרד ומשתדלים להיחשף אליהן כמה שפחות וננסה לגלות כיצד ניתן להפחית תופעה זו.

המחקר הנוכחי יבחן כיצד ניתן לצמצם את אחוז ה"מתחמקים" מפרסום בטלוויזיה על מנת לייעל את אפקטיביות הפרסום? מהי פרסומת מצליחה הגורמת לצרכן להמשיך לצפות בה? האם תזמון נכון להצגת הפרסומת יבטיח את המשך הצפייה בה? האם מספיק רעיון יצירתי ויוצא דופן בפרסומת כדי להשאיר את הצופה מרוכז?

המחקר יתבצע ע"י דגימת אוכלוסיות מאזורים שונים ובעלי רקע שונה.
כדי לבדוק את השערותינו העברנו שאלונים בקרב 100 נחקרים שנבחרו באופן אקראי.

תוכן עניינים:
תקציר
1. מבוא
סקירת ספרות
שאלה מחקרית
טיעונים והשערות
2. שיטת ביצוע המחקר
א. משתתפים
ב. כלי המחקר
ג. הליך
3. תוצאות אמפיריות
תיאור איסוף הנתונים
הצגת התוצאות ומסקנות

דיון
ביבליוגרפיה
נספחים:
נספח מס' 1: שאלון עמדות
נספח מס' 2: שאלון רקע

קטע מהעבודה:

המונח "שלטוט" (zapping) משומש בצורות שונות כדי לרמוז על "שינוי ערוצים", "עמעום הפרסומות בעת שהן באוויר", "הרצת הפרסומות במכשיר וידיאו" וכו'. אנו מגדירים "שלטוט" כתופעה בה אדם הצופה בתכניות טלוויזיה מחליף ערוצים. ((Zufryden, Pedrick, and Sankaralingam, 1993
שלטוט יכול להשפיע על אפקטיביות הפרסום בשתי דרכים:
1. אם צופה מדלג מתכנית לתוכנית בזמן מבזק הפרסומות, לפרסומת לא תהיה שום השפעה עליו מכיוון שהצופה לא צפה בה.
2. שאלה מעניינת יותר היא מה קורה לאפקטיביות הפרסומת כאשר רק חלק מהפרסומת נצפתה בעקבות השלטוט. (Zufryden, Pedrick, and Sankaralingam, 1993.)

תגים:

זפזופ · שלטוט · פרסומות · טלויזיה · zapping · התנהגות צרכנים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסיבות והגורמים לשלטוט ערוצים בעת מבזק פרסומות ", סמינריון אודות "הסיבות והגורמים לשלטוט ערוצים בעת מבזק פרסומות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.